اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

راه‌اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: دو سایت جدید تلفن همراه در شهرستان‌‌های سقز و بانه با هدف دسترسی سریع مشتریان مخابراتی به محتوا و اطلاعات در فضای مجازی نصب و راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان

آزاد حکمت امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: دو سایت جدید تلفن همراه در شهرستان‌‌های سقز و بانه با هدف دسترسی سریع مشتریان مخابراتی به محتوا و اطلاعات در فضای مجازی نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این سایت‌ها در روستای آیچی شهرستان سقز و محدوده هتل آریان شهرستان بانه نصب و به بهره‌برداری رسیده‌اند، افزود: برای این دو سایت اعتباری بالع بر ۴٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطر نشان ساخت: سایت مذکوردر روستای آیچی سقز به تکنولوژی های 2G و 3G و نیو سایت احداث شده در شهرستان بانه به تکنولوژی‌های 2G,3G و4G مجهز هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که مشتریانی که در این نقاط ساکن هستند از سرعت و کیفیت مطلوب دیتای همراه بهره‌مند شده‌اند،  اظهارداشت: با این اقدام شرایط امکان مناسب جهت آموزش از طریق فضای مجازی برای دانش‌آموزان و دانشجویان و ارسال پیام از طریق صوت و تصویربا کیفیت بالاتر برای مشتریان فراهم شده است.

حکمت یادآور شد: در حال حاضر  ٢٩٥ هزار و ٥٦٠ مشترک همراه اول و ١٤٨ سایت BTS در شهرستان سقز و  ٩٩هزار و ٧٥٥  مشترک همراه اول  و تعداد ٦٧ سایت BTS  در شهرستان بانه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالباتِ ارتباطی و مخابراتیِ به حق مشتریان، یکی از اولویت‌های کاری مخابرات منطقه در راستای تحقق مشتری مداری و حفظ جایگاه برند این مجموعه است، افزود: توسعه و ارتقا سایت‌های تلفن همراه با همین هدف از جمله برنامه‌های سال جاری است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول