اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مخالفت ستاد مبارزه با کرونا با محدودیت‌های نوروزی، شبیه به لجبازی بود

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس گفت: تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا ظاهراً ستادی نیست و بیشتر تصمیمات گرفته‌شده دستوری به نظر می‌رسد که می‌توان آن را لجبازی نامید.

مخالفت ستاد مبارزه با کرونا با محدودیت‌های نوروزی، شبیه به  لجبازی بود

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: کشور در مواجه با ویروس کرونا طی نوروز امسال، شاهد یک سهل‌انگاری و عدم پیش‌بینی واقعیت شد و با توجه به همین موضوع، شیوع موج چهارم دور از ذهن نبود.

وی گفت: بهترین حالت در این رابطه این بود که در عید نوروز با توجه به تعطیلی ادارات و بازارها محدودیت انجام می‌گرفت که به اقتصاد هم ضربه نزند اما از آن غفلت شد. 

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: به‌جای توصیه نرفتن به سفر باید جلوی سفرها گرفته می‌شد که این اتفاق نیفتاد و موج چهارم را در ایران رقم زد. 

وحیدی ضمن اشاره به اینکه بار زحمت بر دوش مجموعه پزشکی با تصمیمات اشتباه ستاد کرونا سنگین‌تر می‌شود تصریح کرد: مخالفت ستاد مبارزه با کرونا با محدودیت‌های نوروزی، باعث شد به مردم آسیب برسد و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا نیز ظاهراً ستادی نیست و بیشتر تصمیمات گرفته‌شده دستوری به نظر می‌رسد که می‌توان آن را لجبازی نامید.

وی در خصوص مواجه مجلس شورای اسلامی با این مسئله تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان استیضاح نیز گذشته تنها راه مقابله مجلس درخواست جدی از سران قوا است تا یک هم‌افزایی بین دستگاه‌ها شکل گیرد تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود. 

وحیدی افزود: طرح تحقیق و تفحص مجلس نیز یک کار بلندمدت است که سریعاً خروجی ندارد و فعلاً کاهش میزان بستری در استان‌ها در اولویت مجلس است. 

این نماینده مجلس در پایان راجع به مسئله لغو طرح شهید سلیمانی گفت: اطلاعات فعلی دقیق نیست و در آینده جزئیات آن مشخص خواهد شد. 

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول