اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رضایی کوچی: قوه قضائیه تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا را به طور جدی پیگیری کند

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی پرونده ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و اقدام کند.

رضایی کوچی: قوه قضائیه تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا را به طور جدی پیگیری کند

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متأسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا در این ایام نتوانسته به خوبی شرایط را مدیریت کند و همین موضوع سبب بروز خطرات جدی به کشور و سلامت مردم شد.

وی افزود: بهتر بود ستاد مقابله با کرونا در ایام نوروز که تعطیلات مردم بود، محدودیت‌های کرونایی را ایجاد می‌کرد به جای این که در این ایام بخواهد کسب و کارهای مردم را تعطیل کند.

رضایی کوچی گفت: دود بی تدبیری‌های دولت در مدیریت بحران در شرایط کرونایی کشور و تبعات تصمیمات غلط رئیس جمهور به چشم مردم خواهد رفت و با سلامت و جان مردم بازی می‌کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: متأسفانه دولت و رئیس جمهور عموما همه چیز را به برجام و مسائل سیاست خارجه گره زده است و توجهی به اتکا بر توان داخلی ندارد.

وی همچنین یادآور شد: کشور طبیعتا از این سوءتدبیری‌ دولت و ستاد مقابله با کرونا رنج می‌برد، بنابراین مجلس به این موضوع ورود کرده و اخیراً هم نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی جهت ورود قوه قضائیه به تخلفات ستاد مقابله با کرونا تهیه و تدوین کرده است.

رضایی کوچی با تأکید بر ضرورت تحقیق و تفحص از ستاد مقابله با کرونا، گفت:‌نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص را کلید زده‌اند و هرچه سریع‌تر باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد تا تکلیف ابهامات و تخلفات و سوء مدیریت برخی مسؤولان روشن شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خواستار ورود جدی و پیگیری عاجل قوه قضائیه در پرونده تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا شد.

به گزارش فارس،‌ مخاطبان فارس من با ثبت مطالبه‌ای با بیش از ۲۰ هزار امضا، تحت عنوان «لزوم تحقیق و تفحص از ستاد ملی کرونا» خواستار رسیدگی مجلس شورای اسلامی به این موضوع شدند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول