اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نشست مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌های شرق هرمزگان/ بررسی تأثیرات کرونا بر ورزش بانوان

نخستین نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان شهرستان های شرق استان هرمزگان در شهرستان میناب برگزار شد.

نشست مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌های شرق هرمزگان/ بررسی تأثیرات کرونا بر ورزش بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نخستین نشست تخصصی مسئولین  ورزش بانوان شهرستان های شرق استان هرمزگان در شهرستان میناب با حضور فاطمه مرادی معاونت توسعه  ورزش بانوان استان هرمزگان، نظامی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب و مسئولین ورزش بانوان شهرستان های میناب، رودان، سیریک و جاسک در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه نظامی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب به حاضرین در جلسه، خیر مقدم گفت و دستورکار جلسه را اعلام کرد. 

در ادامه  فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان استان ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ سالی که از سمت مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نام گرفت بیان کرد:  با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در شرق استان وجود دارد بتوانیم چالش ها و موانع را از پیش رو برداریم و با حمایت بیشتر از جامعه ورزش بانوان ورزشکاران زیادی در میادین ملی و فرا ملی داشته باشیم.

وی افزود: نام ورزش همیشه با سلامتی و تندرستی همراه است و آنچه که برای ورزش مورد نیاز می باشد چشم انداز و برنامه ریزی دقیق و مستمر و فراهم کردن محیطی سالم می باشد تا بتوانیم باعث تقویت و توسعه ورزش بانوان استان و شهرستان ها شویم. 

وی همچنین از فعالیت های مسئولین ورزش بانوان در شرق استان تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: در سال گذشته با وجود ویروس کرونا شاید در اول سال فعالیت ورزشی در حال سکون بود از طرفی کرونا یک تغییر مدیریت در برنامه را برای ورزش ایجاد کرد که نه تنها ورزش را می توانیم به شکل حضوری برگزار کنیم بلکه فعالیت های ورزشی را از طریق فضای مجازی در خانه‌های خود می‌توانیم دنبال کنیم و با تغییر این شیوه جدید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حدود ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در حوزه بانوان چه به صورت مجازی، حضوری در سال ۹۹ در سطح استان توسط مسئولین ورزش بانوان و هیات های ورزشی برگزار شد و با توجه به  محدودیت های این ویروس اتفاقات خوبی در حوزه ورزش بانوان رخ داد از جمله میزبانی مسابقات لیگ برتر قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی بانوان، کسب مقام‌های قهرمانی و نائب قهرمانی در لیگ برتر قایقرانی و دوچرخه سواری و تیراندازی و مقام چهارم در رشته والیبال نشسته، صعود تیم فوتسال دختران رودانی ما به لیگ برتر و انتخاب هدیه کاظمی به عنوان نماینده ایران جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو از مهمترین دستاوردهای ورزش بانوان استان بود.

فاطمه مرادی افزود:  مهمترین اهداف اداره کل در سال ۱۴۰۰ برگزاری المپیاد دختران روستایی می‌باشد که دستورالعمل اجرایی آن تدوین شده و همچنین آموزش توانمند سازی مربیان آمادگی جسمانی در راستای طرح ساختار سنجش دختران و زنان روستایی و اجرای طرح های ملی می باشد.

معاونت توسعه ورزش بانوان استان از حمایت های بی دریغ امیاری مدیر کل ورزش و جوانان که نگاه ویژه و مثبت به حوزه ورزش بانوان و توجه به تمامی مناطق از جمله روستاها و شهرستان های استان دارند تشکر و قدردانی نمود.

در پایان این جلسه  مسئولین ورزش بانوان برنامه ها و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

 

انتهای پیام / 88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول