اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد/دستگاه قضایی ورود کند

انجمن اسلامی پزشکان خراسان ضمن ابراز همدردی با مردم عزیز کشور بخاطر بی تدبیری ها و بی توجهی به نظریات کارشناسان و شیوع موج چهارم کرونا، از دستگاه قضایی مطالبه می کند که مسئولینی که با بی تدبیری باعث چنین رخدادی شده اند برخورد قضایی و حقوقی نموده تا شاهد بروز چنین فجایع انسانی دیگری نباشیم.

سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد/دستگاه قضایی ورود کند

گروه سلامت خبرگزاری فارس -  انجمن اسلامی پزشکان خراسان با توجه به آغاز موج چهارم کرونا در کشور به دلیل سوء مدیریت دولت بیانیه ای صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

در روزهایی که شاهد آغاز موج چهارم کرونا مواجه هستیم و درحالی‌که قبل از شروع سال جدید تاکیدات زیادی راجع به لزوم محدودیتهای سفرهای نوروزی و اقدامات پیشگیرانه ی سخت گیرانه از سوی عقلا و خردمندان و اصحاب علم و دانش به مقامات دولتی عضو ستاد ملی کرونا صورت گرفته بود متاسفانه با بی مبالاتی و بی تدبیری بدون توجه به این نظرات کارشناسی شاهد آغاز موج جدید کرونا بودیم.

دولت و ستاد ملی کرونا سفرهای ترکیه را جلوگیری نمی کنند ولی با وسواس و حساسیت بالایی به اعمال محدودیت های شدید در مناسک مذهبی مشغولند. درحالیکه موج چهارم کرونا قابل پیش بینی بود هیچ تدبیر و فکر مشخصی برای مترو و وسایل نقلیه عمومی دیده نشده است.

حال که بی توجهی در ستاد ملی کرونا به نظرات دلسوزان و اساتید موجب بروز فاجعه ی موج چهارم کرونا شده است چه کسی پاسخگوی این همه خسارت جانی و اقتصادیست؟

اگرچه قلم ها از بیان عمق بی تدبیری و بی کفایتی دولت در عرصه های اقتصادی، سیاست خارجی، معیشتی، صنعتی و عمرانی عاجزند اما این روزها قلم ها و زبان ها متحیرند که نام این شیوه ی مدیریتی دولت در مقابله با کرونا را چه بگذارند. اگر در حوزه ی معیشتی گرفتار صف های طویل مرغ هستیم و در عرصه ی اقتصادی گرفتار تورم بی سابقه و افسارگسیخته، در عرصه ی سلامت شاهد تاراج جان مردم هستیم.

دولتی که با ادعای عزت پاسپورت ایرانی و با وعده ی رونق اقتصادی و رفع تحریم ها آمده بود نه تنها عزت پاسپورت را ایرانیان گرفت و در دورانش تحریم های ایرانیان بخاطر ساده لوحی شان بیشتر هم شد، بلکه سلامتی و جان ملت را هم به خطر انداخته است.

ملت مظلوم ایران این روزها نه تنها به بهبود وضع اقتصادی و معیشتی و مالی امیدوار نیستند بلکه متاسفانه جان خود و عزیزانشان را هم به خاطر سوءمدیریت دولت در مقابله با کرونا در خطر می بینند.

در تاریخ نوشته خواهد شد که عملکرد مدیران فعلی دولت در مقابله با کرونا چه بر سر مردم آورد. بی تدبیری، بی مسئولیتی، بی خیالی، بی برنامگی، بی توجهی به توصیه های نخبگان و چندصدایی در دولت موجب افزایش چند برابری مبتلایان و فوتی های کرونایی کشور گردید که مسئولیت خون این عزیزان بر عهده ی مدیران و دولتمردان غربگرایی است که هنوز هم بعد از گذشت 8 سال از مدیریتشان همچنان ژست طلبکاری از زمین و زمان به خود می گیرند.

انجمن اسلامی پزشکان ضمن ابراز همدردی با مردم عزیز کشور بخاطر بی تدبیری ها و بی توجهی به نظریات کارشناسان و شیوع موج چهارم کرونا، از دستگاه قضایی مطالبه می کند که مسئولینی که با بی تدبیری باعث چنین رخدادی شده اند برخورد قضایی و حقوقی نموده تا شاهد بروز چنین فجایع انسانی دیگری نباشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول