اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز لیگ دسته یک فوتسال کشور در دهدشت/ رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود

رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک کشور به میزبانی دهدشت آغاز شد.

آغاز لیگ دسته یک فوتسال کشور در دهدشت/ رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با وجود تعطیلی اماکن ورزشی در محدودیت‌های کرونایی شهر دهدشت میزبان گروه پنجم رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور است.

این رقابت‌ها با شرکت چهار تیم شامل آریا ترکان مراغه، دستگردی یزد، هیأت فوتبال نطنز کاشان و هیأت فوتبال شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود و در پایان ۲ تیم برتر به مرحله بعدی رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

در حالی که تعطیلی مشاغل گروه‌های2،3و4 از روز دوشنبه آغاز شده و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از تعطیلی همه اماکن ورزشی خبر داده بود اما میزبانی این دوره از رقابت‌های فوتسال بانوان به خاطر برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده لغو نشد.

رضا نیکویی‌زاده با بیان اینکه رقابت‌ها از امروز آغاز می‌شود و به مدت 6 روز دنبال خواهد شد، افزود: چون این مسابقات کشوری است و از قبل برنامه‌ریزی شده است طبق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه اظهار داشت: بازی‌ها با رعایت همه اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شوند و حضور تماشاگر در سالن برگزاری ممنوع است.

نکویی‌زاده اضافه کرد: از اعضای این تیم‌ها تست پی‌سی‌آر انجام و در صورت مثبت بودن تست از حضور بازیکن در خوابگاه و سالن جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان و اعلام ستاد کرونا، همه اماکن ورزشی سر باز و سر پوشیده تعطیل و انجام فعالیت‌های ورزشی در این اماکن غیر قانونی است.

این مسؤول گفت: تعطیلی این مراکز تا رسیدن به وضعیت مطلوب کرونا و تغییر وضعیت قرمز در شهرستان کهگیلویه ادامه دارد و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/82016/س
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول