اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ثبت بیش از ۶۵۰۰ تماس تلفنی مزاحمی با آتش‌نشانی مشهد طی ۷ روز

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد از برقراری بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ این سازمان طی هفت روز خبر داد و گفت: نیمی از این تماس‌ها مزاحمی بوده است.

ثبت بیش از ۶۵۰۰ تماس تلفنی مزاحمی با آتش‌نشانی مشهد طی ۷ روز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، رضا حیدری اظهار کرد: براساس استخراج و پالایش داده‌های آماری توسط کارشناسان گروه برنامه‌ریزی سازمان آتش‌نشانی مشهد در هفته گذشته و از مورخه دوازده لغایت هجدهم فروردین ماه سال جاری، ۱۲ هزار و ۶۱۲ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد برقرار شده که از این تعداد تماس ۶ هزار و ۵۸۷ تماس آن مزاحمی بوده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد افزود: در این هفت روز در مجموع ۳۶۷ عملیات توسط آتش‌نشانان انجام شده که ۱۳۳ مورد آن اطفای حریق و ۲۳۴ عملیات نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده است.

وی ادامه داد: در ماموریت‌های اعزامی طی این مدت یک هزار و ۷۴۵ آتش‌نشان حضور داشته‌اند و به‌وسیله ۵۵۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفای حریق و موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی این ماموریت‌های امدادی انجام شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: در مجموع عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات، همچون ماه‌های گذشته، رهاسازی گرفتارشدگان در آسانسورها در صدر عملیات‌های امداد و نجات این سازمان طی ۷ روز بوده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد یادآور شد: طی هفت روز ۵۸۴ هزار و ۱۶۶ متر مربع نیز کنترل ایمنی ساختمان‌های در حال احداث و یا تکمیل شده، مسکونی، تجاری، اداری و مراکز درمانی و همچنین ۱۱۰ بازدید پیشگیرانه توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول