اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

متحیر از رفتار متناقض روحانی هستیم/ رئیس جمهور مجلس را قبول ندارد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: از نوع رفتار دولت و وجود تناقض در میان مسوولان وزارت بهداشت همچنین رئیس جمهور و وزرایش در مقابله با کرونا متحیر هستیم.

متحیر از رفتار متناقض روحانی هستیم/ رئیس جمهور مجلس را قبول ندارد

احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: وضعیت پیش آمده بیشتر به دلیل بی‌برنامگی ستاد ملی کروناست و این ستاد به هیچ عنوان حاضر نبوده برنامه مشخصی در ارتباط با مدیریت شرایط کرونایی به مجلس ارائه دهد.

وی افزود: در مجلس مدام از ستاد کرونا پیگیر می‌شویم که دقیقا اعلام کند برای کنترل بیماری در کجا قرار گرفته‌ایم و چه اقداماتی با چه زمانبندی مشخصی باید انجام گیرد؛ ولی این ستاد کرونا اصلا مجلس را قبول ندارد!

بیگی یادآور شد: قبلا حتی یک نماینده هم عضو ستاد کرونا نبود و در نهایت دو ماه پیش با هزار زحمت توانستیم ستاد را متقاعد کنیم که آقای قاضی زاده هاشمی، نائب رئیس مجلس را به عنوان عضو ستاد ملی کرونا بپذیرند!

 رئیس جمهور اصلا مجلس را قبول ندارد و مایل نیست در مجلس حضور یافته و به صحبت‌های نمایندگان گوش فرا دهد؛ شرایطی که امروز آقای روحانی برای ما ایجاد کرده در طول تاریخ سابقه ندارد

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: تعطیلات نوروز می‌توانست کمک کند جابه‌جایی جمعیت را به حداقل برسانیم تا نه تنها شاهد افزایش شیوع نباشیم بلکه بیماری را به حداقل ممکن برسانیم؛ اما از نوع رفتار دولت و وجود تناقض در میان مسوولان وزارت بهداشت همچنین رئیس جمهور و وزرایش متحیر هستیم!  

استاندار پیشین آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: از طرف دیگر مشکلات تامین کالاهای اساسی و ایجاد صف‌های طویل به ناامیدی هرچه بیشتر مردم می‌انجامد.

بیگی اذعان داشت: یک مشکل دیگر این است که رئیس جمهور اصلا مجلس را قبول ندارد و مایل نیست در مجلس حضور یافته و به صحبت‌های نمایندگان گوش فرا دهد؛ شرایطی که امروز آقای روحانی برای ما ایجاد کرده در طول تاریخ سابقه ندارد.

وی با اشاره به خواهش‌های ملتمسانه وزیر بهداشت مبنی بر رعایت هر چه جدی‌تر پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، متذکر شد: امروز دیگر دوره خواهش و تمنا به سرآمده و تنها قطعیت و حتمیت است که می‌تواند حرف خود را به کرسی بنشاند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو توضیح داد: ستاد ملی کرونا دامنه اختیارات وسیعی داشته و می‌تواند تصمیمات مهم و بزرگی اتخاذ کند؛ به‌طوریکه برخی از چهره‌های صاحب نفوذ برای اینکه جلوی طرح برخی از موضوعات را بگیرند و قصد داشتند با توسل به این ستاد، مجلس را به تعطیلی بکشانند.

بیگی افزود: با این اوصاف چرا وزیر بهداشت برای رعایت پروتکل‌های لازم باید به مردم التماس کند؛ ستاد ملی کرونا به راحتی می‌تواند با برنامه‌ریزی موثر کل جامعه را در مقابل شیوع گسترده کرونا بسیج کند.

انتهای پیام/60026/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول