اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی/ارتقاء ۱۹ پله‌ای کشتی نوجوانان کردستان

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات انتخابی کشتی جوانان و نوجوانان کشور و رئیس هیات کشتی استان کردستان از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در رده نوجوانان و جوانان در استان کردستان خبر داد.

رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی/ارتقاء ۱۹ پله‌ای کشتی نوجوانان کردستان

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بعد از ۱۶ ماه مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و نوجوانان کشور در سنندج در حال برگزاری است که با استقبال بسیار خوبی در حال برگزاری است. 

سرپرست برگزاری مسابقات انتخابی کشتی تیم ملی جوانان کشور افزود: سرمربی تیم ملی کشتی جوانان و نوجوانان و اعضای کمیته فنی و انستیتو فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارند. 

خیرآبادی تصریح کرد: مسابقات از لحاظ کمی و کیفی بسیار رضایت‌بخش بوده و انتخابی برای مسابقات روسیه و تایلند است که امیدواریم تیم قدرتمندی انتخاب شود و پرچم جمهوری اسلامی ایران را مانند همیشه برافراشته نگه دارند. 

به گفته وی، تیم کشتی استان کردستان بعد از مدتی رکود طولانی در رده نوجوانان به نتایج بسیار مطلوبی دست یافت و امیدواریم در رده جوانان نیز به نتایج بسیار بهتری دست پیدا کند. 

رئیس هیات کشتی استان کردستان ضمن اشاره به شرایط و مشکلات موجود در میزبانی مسابقات توسط کردستان، گفت: از تمام ورزشکاران دو تست کرونا برگزار شده و چند نفر از ورزشکاران که تست کرونای آن‌ها مثبت شد به شهرهایشان بازگردانده شدند و در مجموع پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل و با جدیت رعایت می‌شود. 

خیرآبادی ادامه داد: در مسابقات انتخابی تیم ملی وظیفه فراهم کردن محل اسکان و سالن مناسب جهت برگزاری مسابقات به عهده میزبان است که به همت مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونت ورزش و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان تمامی امکانات به طور کامل فراهم شد و هیچ کاستی وجود نداشت. 

وی در پایان گفت: در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور، استان کردستان از رده بیست و پنجم کشور توانست به رده ششم ارتقا یابد و در آینده نزدیک نتایج این تلاش ارزشمند مشاهده خواهد شد. 

انتهای پیام/ ۲۳۳۰/۸۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول