اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مقصران وضع کنونی از مردم عذرخواهی کنند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر رئیس‌جمهور و وزیر کشور مقصر نباشند اما در این مورد کوتاهی انجام دادند و برای جبران این موضوع باید تلاش بیشتری انجام دهند همچنین از مردم عذرخواهی کنند.

مقصران وضع کنونی از مردم عذرخواهی کنند

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: طولانی شدن دوره شیوع ویروس کرونا و خستگی کادر درمان نشان می‌دهد که باید سیاست ما در مقابله با کرونا پیشگیری باشد که اگر پیشگیری نکنیم در درمان با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود زیرساخت‌های درمانی در کشور بیان کرد: در حال حاضر توزیع مناسبی از امکانات درمانی و تخت‌های بیمارستانی در کشور وجود ندارد و در شرایط قرمز کنونی مناطقی مانند استان بوشهر با کمبود فضا برای بستری بیماران مواجه هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، سوء مدیریت برخی مسؤولین را عامل شرایط کنونی کشور دانست و تصریح کرد: موضع رسمی وزیر بهداشت این بود که نباید سفری صورت گیرد و مقام معظم رهبری هم تأکید کردند که من به سفر نخواهم رفت در نتیجه بایستی کنترل‌ها و محدودیت‌های بیشتری در آغاز سال جدید اعمال می‌شد.

وی عنوان کرد: با وجودی که متخصصین بهداشت و درمان هشدار می‌دادند با افزایش سفرها شرایط وخیم‌تر خواهد شد ولی رئیس‌جمهور و وزیر کشور بدون توجه به هشدارهای دلسوزان سفر به مناطق آبی و زرد را آزاد کردند که محصول این سیاست غلط وضعیت کنونی کشور است.

جمیری خاطرنشان کرد: دولت تدبیر با بی‌تدبیری نظر تخصصی وزیر بهداشت که متولی درمان کشور است و شرایط را به‌خوبی می‌شناسد نپذیرفت درنتیجه ما در حال حاضر در پیک چهارم این بیماری منحوس قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: اگر رئیس‌جمهور و وزیر کشور در این زمینه مقصر نباشند ولی قطعاً کوتاهی کرده‌اند و باید از مردم عذرخواهی کنند و برای جبران این موضوع همه ظرفیت‌های دولت را بسیج کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در کنار تعطیلات بازاریان و کسبه بایستی مشوق‌هایی باشد تا جبران این سوء مدیریت‌ها تنها بر دوش مردم نیفتد، اگر بدون مشوق بازارها را تعطیل کنند مردم حق دارند اعتراضی داشته باشند.

جمیری گفت: باید از بازاریان استان بوشهر به‌ویژه مردم گناوه که با توجه‌ به شرایط شهری و درصورتی‌که دولت نتوانسته است حمایت خوبی از این قشر داشته باشد تشکر کنم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: همه محدودیت‌ها نباید متوجه بازاریان باشد و ادارات، سازمان‌ها، حمل نقل و به‌ویژه اجتماعات مردمی بایستی محدود شود.

وی گفت: حقیقتاً باید از کادر درمان و پزشکی کشور تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در شرایط کمبود امکانات ایثار کردند و در این راه شهید دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول