اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع بسته‌های معیشتی بین مددجویان بخش داشلی‌برون گنبدکاووس

رئیس اداره کمیته امداد داشلی برون گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با کمک خیرین ۱۳۰ بسته معیشتی تهیه و بین مددجویان کمیته امداد داشلی‌برون توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی بین مددجویان بخش داشلی‌برون گنبدکاووس

محسن خداپرست امروز در گفت‌وگو در خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و کمک به اقتصاد و معیشت مددجویان کمیته امداد با همکاری خیرین شهرستان گنبدکاووس ۱۳۰ بسته معیشتی بین مددجویان بخش داشلی‌برون توزیع شد.
وی تصریح کرد: از تعداد ۱۳۰ بسته تعداد ۷۰ بسته معیشتی شامل برنج محلی، مرغ و روغن بوده و هر بسته به ارزش ۳۵۰ هزار تومان است.
رئیس اداره کمیته امداد داشلی‌برون خاطرنشان کرد: ۶۰ بسته معیشتی دیگر به‌جای گوشت سفید مرغ دارای سه کیلوگرم گوشت گرم گوساله بوده که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.
وی ادامه داد: با کمک خیرین اهل‌سنت دو راس گوساله به وزن تقریبی ۲۰۰ کیلوگرم ذبح و با اولویت توزیع بین مددجویان کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شد.
خداپرست گفت: از ماه مبارک رمضان سال گذشته که ویروس کرونا در کشور و به تبع شهرستان شیوع داشت تاکنون ۸ هزار بسته معیشتی توسط خیرین اهل تشیع و تسنن شهرستان تهیه و در اختیار کمیته امداد برای توزیع بین نیازمندان قرار داده شده است.
وی از اجرای پویش «ایران مهربان» در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: پویش «ایران مهربان» با هدف و شعار «هیچ فرزند مددجو فاقد حامی نباشد» در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
رئیس اداره کمیته امداد داشلی‌برون بیان کرد: در حال حاضر در کمیته امداد بخش داشلی‌برون ۸۳۹ فرزند مددجو تحت پوشش قرار دارد که از این تعداد ۳۶۱ فرزند یتیم و ۴۷۸ فرزند محسنین هستند و یک‌هزار و ۷۲۸ حامی نیز این فرزندان را حمایت می کنند.
وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اجرای پویش «ایران همدل» با هدف تهیه سبد کالا (معیشتی) و طبخ غذای گرم در قالب آشپزخانه بوده که به صورت کاملا بهداشتی و بسته‌بندی در وعده افطار و سحر توزیع می شود.
خداپرست خاطرنشان کرد: سهیمه پویش «ایران همدل» در کمیته امداد داشلی‌برون ۳۰۰ میلیون تومان است.
وی گفت: در ایام نیمه شعبان نیز با کمک خیرین و کمیته امداد یک‌هزار و ۳۰۵ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۲۰۰ هزار تومان تهیه و بین مددجویان توزیع شد.
رئیس اداه کمیته امداد داشلی‌برون ابراز کرد: از خیرین، دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و عاملان زکات که کمیته امداد را در ترویج  و اعتلای فرهنگ کمک به نیازمندان کمک می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول