اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دولت در پیشگیری از کرونا با جدیت پای کار نبوده است

نماینده مردم خاش،تفتان و میرجاوه در مجلس یازدهم گفت: دولت در پیشگیری از کرونا با جدیت پای کار نبوده و توجهی به ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا نداشته است.

دولت در پیشگیری از کرونا با جدیت پای کار نبوده است

اسماعیل حسین زهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: مردم و دولت هرکدام به نوعی سهمی در گسترش و همه گیری کرونا طی ایام سفرهای نوروزی داشته اند.

وی با بیان اینکه صدا و سیما برنامه مدونی برای اطلاع رسانی به مردم در خصوص کرونا داشته است گفت: متاسفانه دولت با جدیت در بحث کرونا پای کار نبوده و توجهی به ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا نداشته است.

نماینده مردم خاش،تفتان و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: باید دستور العمل های ستاد کرونا به عنوان حکم قانونی مورد توجه دولت و مردم قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان گفت: مردم با رعایت اصول بهداشتی و عمل به دستور العمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش خود در قطع زنجیره کرونا را تقویت بخشند.

حسین زهی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بعضی از مناطق کشور در وضعیت قرمز قرار دارند اعمال محدودیت ها و جریمه ها به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری باید با جدیت بیشتری مورد توجه دولت قرار گیرد.

نماینده مردم خاش، تفتان و میرجاوه در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه دولت و صدا و سیما باید برنامه مشترکی برای آگاهی بخشی عمومی داشته باشند گفت: دولت و صدا و سیما باید با جدیت تمام برای آگاهی بخشی عمومی در خصوص ویروس کرونا طی برنامه های مشترک دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا را اجرا کنند.

حسین زهی تصریح کرد: مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور برای پیشگیری از شیوع کرونا در ایام نوروز باید تعطیل میشد اما بی برنامگی دولت در اعمال محدودیت ها و تعطیل کردن این مراکز سبب شد تا در ایام نوروز فعالیت اینگونه مراکز به قوت خود باقی بماند.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: بی توجهی دولتمردان و مردم در سفرهای نوروزی سبب افزایش آمار مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا در این ایام شد.

وی بر ضرورت برنامه ریزی دولت جهت مدیریت صحیح بازار و نظارت بر نحوه توزیع ارزاق عمومی تاکید کرد و افزود: ازدحام شهروندان در صف های نان و مرغ جهت تامین نیاز های روزانه خود سبب تشدید کرونا و همه گیری این ویروس خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و خودداری از تردد های غیر ضروری و همچنین عدم برگزاری مراسمات تجمعی یاریگر کادر درمان و ستاد ملی مبارزه با کرونا باشند.

انتهای پیام/75005/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول