اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پلیس اشتهاردی ۶ میلیارد ریال پول و طلا را به صاحبش بازگرداند

ماموران کلانتری 12 رحمانیه یک عدد کیف پول حاوی مبالغ زیادی وجه نقد، چک و طلا را در حادثه واژگونی خودرو تیبا در جاده ماهدشت –اشتهارد که در داخل صندوق قرار داشت، به اقوام حادثه دیدگان تصادف بازگرداندند.

پلیس اشتهاردی ۶ میلیارد ریال پول و طلا را به صاحبش بازگرداند

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی خودرو در محور ماهدشت-اشتهارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ رحمانیه برای بررسی موضوع، به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری تیبا به علت سرعت زیاد واژگون شده که با هماهنگی‌هایی انجام شده، سرنشینان خودرو برای درمان به بیمارستان اعزام و خودروی واژگون شده به پارکینگ منتقل شد. 

این فرمانده انتظامی اظهار کرد:درحین انتقال خودرو در قسمت صندوق عقب آن، تعداد ۵ فقره چک به مبلغ ۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال، مبالغی وجه نقد، مقادیری طلا و یک دستگاه لب تاپ که در داخل کیف بود مشاهده شد.

به گفته محمدیان تمام محتویات کیف توسط ماموران  جمع آوری و پس از صورت جلسه در اختیار برادر راننده خودروی واژگون شده قرار گرفت.

انتهای پیام/ج/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول