اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

انتظار برای حساس‌ترین ‌ال‌کلاسیکو ؛ تقابل زیدان و کومان و طعنه مارکا به رئیس بارسلونا

مطبوعات اسپانیا جلد امروز خود را به بازی حساس ال‌کلاسیکو و دیدار مهم رئال مادرید و بارسلونا اختصاص دادند و از اهمیت این مسابقه برای کسب قهرمانی در لالیگا صحبت کردند.

انتظار برای حساس‌ترین ‌ال‌کلاسیکو ؛ تقابل زیدان و کومان و طعنه مارکا به رئیس بارسلونا

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه یکی از حساس‌ترین ال‌کلاسیکوهای سال‌های اخیر برگزار خواهد شد و باید دید جدال کومان و زیدان چه نتیجه‌ای خواهد داشت. با توجه به شرایط جدول و افت شدید اتلتیکومادرید، برنده ال‌کلاسیکو می‌تواند مسیری هموار تا قهرمانی برای خود فراهم سازد.

مطبوعات اسپانیا نیز جلد امروز خود را به دیدار حساس رئال مادرید و بارسلونا اختصاص دادند و از حساسیت مسابقه امشب در رقابت های فوتبال لالیگا نوشتند.

مارکا با تیتری جالب به ریاست باشگاه بارسلونا طعنه زد و با ایده خوان لاپورتا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت. در دوران انتخاباتی بارسلونا، لاپورتا در نزدیکی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، بنری با این عبارت که شما را به زودی خواهم دید، منتشر کرد و به سوژه اصلی رسانه‌ها بدل شد. (در اینجا بخوانید)در نبرد انتخاباتی لاپورتا توانست با پیشی از فونت و فریشا به ریاست باشگاه بارسلونا درآید و اکنون اولین ال‌کلاسیکوی او در دوره جدید خواهد بود. مارکای مادرید نیز از این ایده استفاده کرد و با تیتر «ما می‌خواهیم شما را به زودی ببینیم» به استقبال ال‌کلاسیکو رفت.

در جدول لالیگا، اتلتیکومادرید با 66 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا با 65 امتیاز و رئال مادرید با 63 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.در این مسابقه ادن ازارد، راموس، واران و کارواخال حضور ندارند و برای بارسلونا پیکه و سرخیو روبرتو به ترکیب بازگشتند.

آ.اس چاپ مادرید نیز از تقابل جذاب زیدان و کومان نوشت و با تیتر «به امید دیدارتان» به استقبال ال‌کلاسیکوی امشب رفت. دیدار رفت بارسلونا و رئال مادرید با برتری قاطع زیدان و نتیجه 3 بر یک به پایان رسید و کومان که اکنون شرایط بهتری دارد، چشم به انتقام دارد. در این مسابقه کومان می‌خواهد با پیروزی در زمین رئال، قدمی بلند برای قهرمانی در لالیگا بردارد.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا با تیتر «زنده باد بارسا ؛ ال‌کلاسیکوی حساس»‌ به استقبال بازی امشب رفت و از اهمیت این مسابقه صحبت کرد. موندو نوشت که بارسلونا در صورت پیروزی می‌تواند فاصله خود را با کهکشانی‌ها به عدد 5 افزایش دهد و شانس اصلی قهرمانی لقب گیرد.

اسپورت چاپ بارسلونا نیز با تیتر «بازی برای لالیگا» از اهمیت این جدال صحبت کرد و مدعی شد که برنده این بازی می‌تواند به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

این ال کلاسیکو، برای کسب قهرمانی در اسپانیا بسیار حساس خواهد بود و باید دید کدام می‌تواند این مسابقه را به سود پایان دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول