اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افزایش 40 درصدی کرایه‌ تاکسی و وانت تلفنی در سنندج+جدول نرخ

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: نرخ کرایه وانت تلفنی، تاکسی تلفنی و پیک موتوری در سال‌جاری تعیین شده و تمامی آژانس‌های تلفنی موظف به رعایت نرخ‌های تعیین شده هستند.

افزایش 40 درصدی  کرایه‌ تاکسی و وانت تلفنی در سنندج+جدول نرخ

 امیر جمشیدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: حدود  95 آژانس تاکسی تلفنی، 30 آژانس وانت تلفنی و 20 آژانس پیک موتوری در سنندج در حال فعالیت هستنند که این سازمان موظف به نظارت بر عملکرد آنها است.

وی بیان کرد: در راستای تعیین نرخ کرایه این آژانس‌ها این سازمان با برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان آژانس‌های نسبت به تعیین نرخ‌های جدید برای اعمال در سال‌جاری اقدام کنند.

جمشیدنژاد از تعیین نرخ کرایه وانت های تلفنی ،تاکسی  تلفنی و پیک موتوری  در سالجاری خبر داد و گفت:  تمام آژانس‌های تلفنی موظف به رعایت نرخ‌های تعیین شده هستند. رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: نرخ‌های کرایه  آژانس های تلفنی اعم از وانت، تاکسی و پیک موتوری پس از تعیین تقدیم شورای شهر شد و پس از بررسی مجدد در شورا  تصویب و برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شد.

 رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج  افزود:نرخ کرایه آژانس‌های تلفنی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته بطور میانگین 40 درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد : شهروندان می‌توانند با گزارش تخلفات، انتقادات و پیشنهادات از طریق سامانه پیامکی  100002040  ما را در اجرای خدمات‌رسانی بهتر و رفع مشکلات یاری کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول