اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شمار مبتلایان به کووید_19 در گچساران افزایش یافت/ بستری 8 بیمار در مراقبت‌های ویژه

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: 71 بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان شهیدرجایی شهر دوگنبدان بستری که از این تعداد هشت نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

شمار مبتلایان به کووید_19 در گچساران افزایش یافت/ بستری 8 بیمار در مراقبت‌های ویژه

سید طاهر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی شمار مراجعه‌کنندگان افراد مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان این شهرستان افزایش یافته است.

 وی با اشاره به اینکه متاسفانه شهرستان وارد پیک چهارم این بیماری شده است، گفت: در حال حاضر تمامی تخت‌های بخش کرونایی بیمارستان شهید رجایی گچساران تکمیل شده است.

 رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران اذعان کرد: هم اکنون 71 بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان شهیدرجایی شهر دوگنبدان بستری که از این تعداد هشت نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

 حسینی در ادامه به افزایش تخت‌های بستری بیماران کرونایی اشاره و عنوان کرد:  90 تخت بیمارستانی در بیمارستان‌های شهید رجایی و بی بی حکیمه این شهرستان برای بیماران کرونایی آماده شده است.

 وی ابراز کرد: تعطیلات نوروزی، دورهمی خانوادگی، شرکت در مراسم عزاداری و عروسی، نشست های انتخاباتی، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از عوامل شیوع کرونا  در این شهرستان هستند.

 حسینی ادامه داد: متاسفانه به دلیل همجواری شهرستان گچساران  با استان خوزستان و وضعیت قرمز استان موجب شد که وضعیت گچساران به مانند خوزستان قرمزو در شرایط حاد قرار گیرد.

 این مسوول ابراز کرد:هم اینک  تمامی بخش های جراحی بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان به جز موارد اورژانسی تعطیل شده و امکان بستری بیماران در این بیمارستان وجود ندارد

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران بر رعایت مراقبت های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید کرد و نسبت به بحرانی شدن وضعیت ویروس کرونا در صورت بی توجهی شهروندان هشدار داد.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول