اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

انتصاب محمود هاشمی و وحید آرایی در سازمان بسیج اساتید کشور

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، معاون پژوهش و فناوری و سرپرست معاونت تربیت و آموزش این سازمان را منصوب کرد.

انتصاب محمود هاشمی و وحید آرایی در سازمان بسیج اساتید کشور

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، طی احکام جداگانه‌ای از سوی مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور و سرپرست معاونت تربیت و آموزش این سازمان منصوب شدند.

* هاشمی سرپرست معاونت تربیت و آموزش بسیج اساتید شد

بر همین اساس، با حکم مجتبی زارعی، سیدمحمود هاشمی رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور منصوب و طی مراسمی معارفه شد.

 

 

در مراسم معارفه هاشمی از زحمات مهران طهماسبی معاون سابق تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در دوران مسئولیتش قدردانی شد.

در متن حکم سرپرست معاونت تربیت و آموزش بسیج اساتید آمده است:

« برادر بسیجی جناب آقای دکتر سید محمود هاشمی

با توجه به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده و به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست معاونت تربیت و آموزش منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند قادر متعال نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

توجه به اصول مهم "نوسازی " و "تحول آفرینی هدفمند و انقلابی" در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مساله محور اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد.

ضروری است جنابعالی و مجموعه همکاران ان معاونت با بهره‌مندی از ظرفیت‌های گرانسنگ جامعه علمی و دانشگاهی برمبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت‌های محوله پیوست حرکت نمایید.»

*  وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور شد

همچنین مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در حکم دیگری وحید آرایی را به عنوان معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور منصوب کرد.

 

 

وحید آرایی دارای دکترای علوم سیاسی (گرایش سیاستگذاری عمومی) از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است.

در مراسم معارفه آرایی از زحمات نورالله قیصری در دوران مسئولیتش به عنوان معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید قدردانی شد. 

در متن حکم مسئولیت معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید آمده است:

« برادر بسیجی جناب آقای دکتر وحید آرایی 

با توجه به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده و به موجب این حکم جنابعالی به سمت معاونت پژوهش و فناوری منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند قادر متعال نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

توجه به اصول مهم "نوسازی " و "تحول آفرینی هدفمند و انقلابی" در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مساله محور اثربخش و جامعه گریانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد.

ضروری است جنابعالی و مجموعه همکاران ان معاونت با بهره‌مندی از ظرفیت‌های گرانسنگ جامعه علمی و دانشگاهی برمبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت‌های محوله پیوست حرکت نمایید.» 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول