اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش سرمربی تیم‌ ملی به انتقادات قهرمان دوچرخه سواری

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری به انتقادهای قهرمان این رشته در خصوص نداشتن برنامه برای المپیک واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی تیم‌ ملی به انتقادات قهرمان دوچرخه سواری

محمود پراش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری در تهران اظهار داشت: مسابقه باکیفیتی برگزار شد و رکاب‌زنان هم استقبال خوبی را کرده بودند. عملکرد بچه‌ها خوب بود و تقریبا چیزی را که فکر می‌کردیم اتفاق افتاد. همه با انگیزه تمرین کرده بودند و با قدرت رکاب زدند. ما نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم. برنامه ما این است که از 28 فروردین در مازندران اردوی خودرا برپا کنیم، به دلیل اینکه مسیرهای مسابقه المپیک سربالایی است، ما هم نیاز داریم که در این شرایط تمرین کنیم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در مورد اینکه محمد گنج‌خانلو یکی از ملی‌پوشان گفته است شرایط ما المپیکی نیست، عنوان کرد: او نظر خودش را گفته است،‌ ما شرایط را می‌سنجیم و بعد از آن برنامه‌ریزی می‌کنیم. همه چیز طبق اولویت‌بندی پیش می‌رود. برنامه ما قبل از عید برای قهرمانی آسیا بود که یکباره به تعویق افتاد و ما هم به سرعت برنامه دیگری را جایگزین کردیم. 

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید این را هم در نظر بگیریم که شرایط کشور ما با کشورهای دیگر از لحاظ اقتصادی و گرفتن ویزا تفاوت دارد. بیشتر سفارتخانه‌های اروپایی دادن ویزا را تعطیل کرده‌اند و این دیگر دست ما نیست. با این وجود تمام تلاش مان را می‌کنیم که بچه‌ها آمادگی خود را حفظ کنند.

پراش در پایان گفت: ما در اردوی پیش‌رو سه چهار نفر را برای مسابقات انتخاب می‌کنیم و پس از ارزیابی عملکرد آنها، رکاب‌زنی که قرار است به المپیک برود را معرفی خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول