اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی ترکیب احتمالی رئال مادرید و بارسلونا +تصاویر

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که رئال به مانند دیدار با لیورپول به مصاف بارسلونا خواهد رفت و کومان نیز از پیکه در خط دفاعی استفاده خواهد کرد.

بررسی ترکیب احتمالی رئال مادرید و بارسلونا +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه دیدار حساس ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار خواهد شد تا تیم‌ها قدمی بلند برای رسیدن به صدرنشینی و قهرمانی در لالیگا طی کنند.

اوضاع ترکیب در رئال نسبت به بارسلونا بدتر است و زیدان در بازی حساس امشب خود 4 ستاره اصلی خود را در اختیار ندارد. سرخیو راموس، رافا واران (کرونا)،‌ دنی کارواخال و ادن ازارد به دلیل مصدومیت در این ال کلاسیکو حضور ندارند و باید دید زیدان چه ترکیبی را برای این مسابقه انتخاب خواهد کرد.

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که زیدان به احتمال فراوان از ترکیب خود در دیدار مقابل لیورپول استفاده خواهد کرد و امیدوار است بتواند درخشش‌ای دوباره در دی استفانو به ثبت رساند.به همین دلیل انتظار می‌رود که زیدان با سیستم 3-3-4 در این مسابقه پا به میدان بگذارد. البته امکان دارد این سرمربی بخواهد در میانه میدان قدرت بیشتری داشته باشد و به همین علت با حضور والورده در ترکیب چینش مادرید به چینش 2-4-4 تغییر کند. 

از سمت دیگر کومان به نظر می‌رسد به مانند تاکتیک همیشه خود از ماه گذشته با چینش 2-5-3 وارد میدان شود و با تاکتیک دفاع «3 نفره» مقابل حملات رئال بایستد. پیکه و سرخیو روبرتو به ترکیب بارسلونا بازگشتند ولی هنوز مشخص نیست که آیا مدافع بلندقامت کومان در ترکیب قرار می‌گیرد یا خیر.  او در بازی رفت مقابل پاریس به ترکیب بارسا بازگشت ولی اصلا عملکرد خوبی نداشت و نتوانست در خط دفاعی درخشان ظاهر شود. مینگوئزا، آرائخو و لنگله، 3 دفاع وسط دیگر کومان هستند و باید دید چه چینشی در خط دفاعی سرمربی بارسلونا اتخاذ خواهد کرد.

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که تنها تغییر در بارسلونا در خط دفاعی رخ خواهد داد و کومان باید بین پیکه یا آرائخو یک بازیکن انتخاب کند. در خصوص رئال نیز به نظر می رسد زیدان از چینش بازی لیورپول استفاده خواهد کرد و آسنسیو و وینیسیوس در این مسابقه از ابتدا در ترکیب خواهند بود.

از نگاه 3 سایت معتبر اسپانیا، ترکیب احتمالی بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکو حساس امشب را مشاهده کنید.


ترکیب رئال مادرید و بارسلونا از نگاه آ.اس مادرید


ترکیب رئال مادرید و بارسلونا از نگاه اسپورت کاتالونیا


ترکیب رئال مادرید و بارسلونا از نگاه موندودپورتیوو بارسلونا

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول