اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

سفره ماه رمضان ۴۰۰ نیازمند پُر شد/ چرا امروز باید آشکارا انفاق کرد؟

جانشین کانون و مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر تهران گفت: طرح مهمان کریم (ویژه ماه مبارک رمضان) با اهدای ۴۰۰ بسته غذایی به ایتام و نیازمندان منطقه ۱۰ تهران و دیگر شهرهای کشور اجرایی شد.

سفره ماه رمضان ۴۰۰ نیازمند پُر شد/ چرا امروز باید آشکارا انفاق کرد؟

سیدمهدی سیدبابایی، جانشین کانون و مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این کانون ۱۲ سال است که به صورت مستمر کمک‌رسانی و رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند را در دستور کار داشته است و از ۲۴ خانواده زیر پوشش، این کمک‌رسانی‌ها آغاز شد که امروز به بیش از ۲۰۰ خانواده رسیده و به صورت مستمر خدمات ما را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مقاطع زمانی ما برای کمک به نیازمندان آستانه ماه رمضان است، گفت: در این راستا، طرح مهمان کریم (ویژه ماه مبارک رمضان) با هدف رسیدگی به فقر معیشتی، تربیتی و اجتماعی ایتام و نیازمندان بزرگوار و رونق‌بخشی به سفره‌های افطار و سحر این عزیزان برنامه‌ریزی و اجرایی شد. 

سیدبابایی افزود: در این طرح با اهدای بیش از ۴۰۰ بسته غذایی به ایتام و نیازمندان منطقه ۱۰ تهران و دیگر شهرهای کشور بنا داریم به نیازمندان کمک‌رسانی کنیم که روز گذشته بسته‌بندی این اقلام در مجتمع فرهنگی بصیر با اجرای هادی صلح جو و با حضور مسئولین کشوری و لشکری و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چهره‌های نام‌آشنای هنری و ورزشی کشور و فعالان فرهنگی خارجی همچون سردار دهقان وزیر دفاع سابق، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سردار حسین الله‌کرم، فرزند شهید صیاد شیرازی، رباطی شهردار منطقه ۱۰ تهران ، بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور، رکن آبادی رئیس امور زنان و کودکان مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام، مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی، حوا باری مدیر موسسه الکوثر کشور گینه و همسر شهید اعطایی از شهدای مدافع برگزار شد.


حجت‌الاسلام ناصری رئیس مجتمع بصیر

جانشین کانون و مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر تهران افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام ناصری رئیس مجتمع بصیر سخنرانی داشت که در بخشی از آن گفت: «گاهی برخی از دوستان می‌پرسند که: بهتر نیست که کمک‌ها و انفاق‌ها مثل امام علی علیه السلام، پنهانی صورت گیرد تا از ریا دور باشد؟ در دین ما هم به انفاق پنهانی و هم آشکار دعوت شده‌ایم. در شرایطی که دشمن سعی می‌کند مردم و روحانیت را نسبت به شرایط سخت اقتصادی جامعه بی‌تفاوت نشان دهد، باید آشکار انفاق کرد تا نقشه آن‌ها خنثی شود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: این بسته‌های ارزاق از امروز میان نیازمندان سطح کشور که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول