اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

اعطای درجه سپهبدی صیاد شیرازی توسط رهبرانقلاب به فرزند شهید+ فیلم

سایت رهبرانقلاب همزمان با انتشار تقریظ رهبرانقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ»، لحظات منتشرنشده‌ای از اعطای درجه سپهبدی صیاد شیرازی توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به فرزند شهید را برای اولین‌بار منتشر کرد.

اعطای درجه سپهبدی صیاد شیرازی توسط رهبرانقلاب به فرزند شهید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با انتشار تقریظ رهبرانقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ»، لحظات منتشرنشده‌ای از اعطای درجه سپهبدی صیاد شیرازی توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به فرزند شهید را برای اولین‌بار منتشر کرد.

 

در ادامه متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب ـ که روایتی از زندگی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و به قلم محسن مؤمنی است و سال ۹۸ رونمایی شد ـ ارائه می‌شود.

«این نمونه جالب و بی‌سابقه‌‌ای است از گزارش جنگ در ضمن داستان شیرین زندگی یکی از شخصیت‌های آن. آن را یکسره مطالعه کردم (تا ۸۴/۶/۷) زیبا و هنرمندانه نوشته شده است. با بسیاری از حوادث آن کاملاً آشنایم. البته بسیاری دیگر از حوادث آن دوران و نیز مطالب بسیاری از آنچه مربوط به این شهید عزیز است ناگفته مانده و این طبیعی است.

البته برجستگی‌های شخصیت شهید صیاد شیرازی را در نوشته و کتاب به درستی نمی‌توان نشان داد او حقاً نمونه‌ای از یک ارتشی مومن و شجاع و فداکار بود. رحمت خدا بر او.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول