اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برد پرگل خانه صنعت کرمانشاه در آغاز سال ۱۴۰۰/ کاپیتان تیم: این برد استرس مزد زحمات ما در ایام عید بود

کاپیتان تیم فوتسال خانه صنعت کرمانشاه پس از برد پرگل ۶ بر سه مقابل عقاب نیروی هوایی تبریز، گفت: با توجه زحمات و اضافه شدن بازیکنان جدید، وضعیت تیم روز به روز بهتر خواهد شد و نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

برد پرگل خانه صنعت کرمانشاه در آغاز سال ۱۴۰۰/ کاپیتان تیم: این برد استرس مزد زحمات ما در ایام عید بود

به گزارش خبرگزای فارس از کرمانشاه، در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور دیدار تیم‌های خانه صنعت کرمانشاه و عقاب نیروی هوایی تبریز با برتری پرگل ۶ بر سه بنفع تیم خانه صنعت کرمانشاه به پایان رسید.۱۴۰۰

کاپیتان تیم فوتسال خانه صنعت کرمانشاه پس از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پس از عدم کسب پیروزی در چهار مسابقه قبلی، در ایام عید تمرینات سختی را پشت سرگذاشتیم و در واقع این برد مزد زحمات ما در ایام عید بود.

مسعود شکربیگی خاطرنشان کرد: تیم ما تلاش بسیار زیادی را در این بازی از خود نشان داد و توانست نتیجه ۲ بر صفر باخته را به ۶ بر سه تغییر دهد و برنده بازی باشد و این بازگشت به بازی خود گواه زحمات و تلاش‌های است که بازیکنان و کادر فنی در ایام اخیر برای تیم متحمل شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به این  زحماتی و اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم فصل دوم به یاری خدا وضعیت تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد و نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

کاپیتان تیم صنعت با اشاره به تاثیرات این بازی در روحیه بازیکنان، گفت: این برد باعث شد بازیکنان تیم ما با استرس کمتری بازی خود را دنبال کنند و در حرکات انفرادی موفق ظاهر شوند به همین دلیل این برد شرایط بازگشت ما به ادامه مسابقات را بیش از پیش مهیا کرده است.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم و کادر فنی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند که تیم ارتقا داده و به توان فنی تیم کمک کنند.

تعویض زمین بازی برای ما خوش یمن بود

 مدیرعامل تیم فوتسال خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه نیز در ادامه این گفت‌وگو پس از این برد پر گل، گفت: با توجه به محدودیت اخیر کرونایی در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) مجبور شدیم این بازی را در مجموعه شهید بهشتی برگزار کنیم و این تعویض ورزشگاه برای ما خوش یمن بود و برنده بازی شدیم.

فرهاد مرزی گفت: شرایط و اندازه زمین ورزشگاه شهید بهشتی با ورزشگاه امام خمینی(ره) متفاوت است و شاید  همین تفاوت یکی از دلایل برد ما باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی تیم در هفته‌های اخیر زحمات بسیار زیادی را برای تیم متحمل شده و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌اند و این برد مزد این زحمات است.

مرزی یادآور شد: در نیم فصل بازیکنان جدید و خوبی به تیم اضافه خواهند شد که ما را در ادامه رقابت‌ها یاری خواهند کرد و امیدواریم به کمک این بازیکنان و تلاش سایر بازیکنان در ادامه روند مسابقات موفق ظاهر شویم.

گفتنی است، گل‌های تیم خانه صنعت کرمانشاه در این مسابقه توسط مهدی دهقان (۳گل)، میلاد نجفی، مسعود شکربیگی و امیرمحمد عالی‌پور به‌ثمر رسید.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول