اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

خداحافظی سرمربی افسانه‌ای زنیت پس از 12 سال/ بغض آلکنو در جمع شاگردانش +فیلم

سرمربی تیم والیبال زنیت کازان پس از 12 سال از این تیم جدا شد.

خداحافظی سرمربی افسانه‌ای زنیت پس از 12 سال/ بغض آلکنو در جمع شاگردانش +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله پلی‌آف سوپرلیگ روسیه از دوشنبه با حضور شش تیم در دو گروه به میزبانی مسکو و به صورت متمرکز آغاز شد. در پایان این مرحله، از هر گروه تیم‌های اول و دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند و تیم‌های سوم دو گروه، برای جایگاه پنجم و ششم به مصاف هم رفتند.

تیم زنیت کازان که هدایت آن را ولادیمیر آلکنو بر عهده دارد، در حالی برای تعیین تیم پنجم سوپرلیگ روسیه مقابل فاکل نووی اورنگوی قرار گرفت که موفق شد با پیروزی 3 بر یک مقابل حریف، به مقام پنجمی برسد. پرونده این فصل زنیت کازان در حالی بسته شد که این تیم در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 21، 25 بر 15 و 25 بر 18 فاکل را شکست داد و تنها در ست دوم با امتیاز 25 بر 23 نتیجه را به رقیب واگذار کرد.

این آخرین باری بود که آلکنو روی نیمکت تیم زنیت کازان نشست و با پایان کار این تیم در فصل جاری، آلکنو هم از تیم روسی جدا شد. آلکنو از سال 2008 هدایت این تیم را برعهده گرفت و در طی این سال‌ها توانست با زنیت کازان 31 جام معتبر کسب کند. در 12 فصلی که آلکنو با زنیت کازان همراه بود این تیم موفقیت‌های زیادی را کسب کرد و زنیت در بیش از 650 مسابقه با هدایت آلکنو شرکت کرده بود.

مصاف با فاکل آخرین بازی آلکنو با زنیت کازان انجام شد که در پایان بازی بغض این مربی روسی شکسته شد. آلکنو که اکنون هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده دارد با زنیت خداحافظی تلخی داشت، چرا که امسال عملکرد خوبی نداشت و پس از حدود 15 سال تیم والیبال زنیت کازان علاوه بر این که در لیگ روسیه بدون مدال ماند، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داد. 

به هر حال آلکنو در فضایی احساسی از شاگردان خود خداحافظی کرد و باید خود را آماده سفر به ایران کند. باشگاه زنیت کازان هم با انتشار ویدئو کلیپی با عنوان «خداحافظی مربی افسانه‌ای پس از 12 سال» از زحمات این مربی تقدیر و تشکر کرد که ویدئو را در ادامه خواهید دید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول