اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پلمب رستوران‌های بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی در همدان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از پلمب رستوران‌های بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

پلمب رستوران‌های بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی در همدان

محمد خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اعلام وضعیت قرمز کرونا در شهرستان همدان اظهار کرد: متاسفانه روند کاهشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سرایت پذیری بالای بیماری در خیز اخیر سیر فزاینده موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را در بر داشته است.

وی با اشاره تقویت فعالیت‌های مرکز بهداشت همدان در چهار حوزه بیماریابی، مراقبت، درمان و پیگیری وضعیت سلامتی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و اطرافیان آنها گفت: انجام تست سریع تشخیص کرونا یکی از مهمترین این فعالیت‌هاست.

‌رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه در حوزه نظارت بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌های مرتبط با مشاغل، متناسب با رنگ‌بندی‌های اعلام شده بازرسی‌ها تشدید شده است افزود: علاوه بر تقویت تعاملات برون‌بخشی در حوزه آموزش، اطلاع‌رسانی و اقناع عمومی نیز با مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارناوال سلامت و اطلاع‌رسانی توصیه‌های بهداشتی از طریق فضای مجازی اظهار کرد: همراهی مردم در گذر از این شرایط بحرانی موثر است.

خیراندیش از راه‌اندازی سه واحد نمونه‌گیری PCR در مراکز خدمات جامع سلامت سمیعی شهرک مدرس، شهرک فرهنگیان و شهرک مدنی برای ارائه خدمات بهتر خبر داد و افزود: مرکز سمیعی شهرک مدرس به عنوان مرکز منتخب کووید 19 علاوه بر ساعات اداری در شیفت بعدازظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده ارائه خدمت به مراجعین است.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از باغ رستوران‌های جاده حیدره به همراه بازرسان سلامت محیط و کار این مرکز و نمایندگان فرمانداری و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و لزوم رعایت محدودیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز کرونا به عنوان راهکاری موثر در گذر از وضعیت بحرانی مورد توجه است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با تاکید به اینکه 15 تیم از مرکز بهداشت همدان در سه شیفت صبح، عصر و شب بر واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی نظارت مستمر دارند گفت: با متصدیانی که نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا پایبند نباشند، برخورد می‌شود.

وی در پایان سخنانش از پلمب رستوران‌ها و مراکز مشابه که اقدام به برگزاری مراسم جشن و عزاداری کرده و بر ارائه خدمات به صورت بیرون‌بر بی‌اعتنا هستند، خبر داد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول