اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

طرح «اطعام مهدوی» با برپایی ۲۰ آشپزخانه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه های کمیته امداد با راه اندازی ۲۰ آشپزخانه طبخ ۶۰۰ هزار پرس غذا، توزیع ۵۰ هزار سبد غذایی خشک و جذب بیش از ۶ هزار حامی برای ایتام از سر گرفته می شود.

طرح «اطعام مهدوی» با برپایی ۲۰ آشپزخانه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی،  صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال هم همانند سال گذشته با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور دستگیری از نیازمندان، برنامه‌های کمیته امداد با افتتاح ۲۰ آشپزخانه طبخ غذای گرم، توزیع بیش از ۵۰ هزار سبد غذایی خشک و جذب ۶ هزار حامی برای ایتام از سر گرفته می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تاکید کرد:  تمام مراحل کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با راه اندازی ۲۰ آشپزخانه در همه شهرستانهای استان، روزانه ۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع می‌شود که برنامه داریم تا پایان ماه مبارک بیش از ۶۰۰ هزار پرس غذا توزیع شود.

لطفی با اشاره به توزیع ۵۰ هزار بسته جیره غذایی خشک میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان، گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات و ... می‌باشد که ارزش تقریبی آن به ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه بیش از ۷ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: نیاز به جذب ۶ هزار حامی برای حمایت مادی و معنوی از این فرزندان داریم که امید داریم بتوانیم در ماه مبارک رمضان از این حامیان دعوت به عمل آوریم.

لطفی خاطر نشان کرد: امسال نیز در تلاش هستیم به همت تمامی امدادگران، نیروهای بسیجی، جهادی، مردمی و استفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، مؤسسات خیریه و .... یکبار دیگر عزم ملی در اطعام نیازمندان را در قالب رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی اجرایی نماییم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یاد آور شد: سال گذشته علیرغم وجود بیماری کرونا و ایجاد مشکلات اقتصادی برای تمام اقشار جامعه، خوشبختانه خیران با مشارکت فعالانه و اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی کمیته امداد استان را همراهی نمودند و در کنار این نهاد به کمک نیازمندان آمدند.

لطفی یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های شماره گیری کد دستوری #۱۰۷۷۸۸۷۷* و واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی ذیل در قالب رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی، کمک‌های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.

   
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول