اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

بازی عاری از صداقت اصلاح‌طلبان با نوه امام (ره)

به‌راستی افراطیون مدعی اصلاحات که تعابیری مثل اردک لنگ، شاه سلطان حسین، تدارکاتچی و اجاره‌ای را برای خاتمی و روحانی در دوران ریاست شان استعمال کردند، سید حسن خمینی را واقعا توانمند می‌دانند؟!

بازی عاری از صداقت اصلاح‌طلبان با نوه امام (ره)

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت: دیروز چند نفر از تندروهای مدعی اصلاح طلبی (علوی تبار، جواد امام و..)، با سید حسن خمینی در حسینه جماران ملاقات کردند. علوی تبار (سردبیر روزنامه حجاریان در دوره اصلاحات) در این ملاقات، از مشکلات ساختاری حرف زده، درباره فقر و مشکلات اقتصادی مردم سخن گفته، به میراث او اشاره نموده و سپس ابراز امیدواری کرده سید حسن برای کاری که از او می خواهند (نامزدی انتخابات) قانع شود.

این قالب رفتاری، چقدر صادقانه است؟ اولا که طیف موثر مدعیان اصلاح طلبی در گفتار و رفتار، دهه هاست از خط امام (ره) خارج شده بلکه حتی علیه آن خروج کرده و بعضا اذعان هم دارند.

ثانیا سید حسن خمینی (جز نوادگی امام خمینی رحمت الله علیه)، حائز کدام ویژگی اکتسابی است؟ کدام سابقه مدیریتی -نه حتی در حد فرمانداری و بخشداری، بلکه اداره یک نانوایی- را دارد که با این دست و دلبازی، خیال قرار داشتن در مظان «نامزدی ریاست جمهوری» را در وی می دمند؟

و اگر سید حسن خمینی، واجد صلاحیت های مدیریت معمولی نیست - چه رسد به ریاست جمهوری- از او چه انتظاری دارند؟ جز این که می خواهند سید حسن را قربانی نقشه خود کنند؟

وقتی کسی را -فارغ از داشتن صلاحیت یا فقدان آن- به نامزدی دعوت می کنید و حس «در تراز ریاست جمهوری بودن» را در وجود او تقویت می کنید، طبعا انتظار دارند به میدان تاختن، درگیر شدن و مبارزه کردن در فضای سیاسی وارد شود.

مدیریت ناکارآمد ائتلاف اشرافی (مدعیان اصلاحات و اعتدال) پس از هشت سال، قابلیت دفاع از کارنامه ندارد و بنابراین اصلاح طلبان ترجیح می دهند موضوع انتخابات را از «کارنامه» که به شدت مورد اعتراض مردم است، به سمت «ساختار» منحرف کنند و «نمی گذارند» و «اجازه نمی دهند کار کنیم» را القا نمایند.

در این میان، هُل دادن امثال سید حسن به میدان نامزدی، این ویژگی را دارد که بار پاسخگویی درباره وعده ها و کارنامه را از دوش سران اصلاح طلبان بر می دارد.

ضمنا افراطیون مدعی اصلاحات پس از رد صلاحیت سید حسن یا نظائر او - که به خاطر فقد شرایط حداقلی، قطعی است- می توانند مظلوم نمایی کنند و بگویند انتخابات آزاد نیست؛ یا لاقل موضوع انتخابات (کارنامه) را پیش چشم مردم بربایند و عناوین قلابی را برای مباحثه و مجادله به جای آن بگذارند.

براستی افراطیون مدعی اصلاحات که تعابیری مثل اردک لنگ، شاه سلطان حسین، تدارکاتچی و اجاره ای را برای خاتمی و روحانی در دوران ریاست شان استعمال کردند، سید حسن خمینی را واقعا توانمند می‌دانند؟!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول