اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برنامه‌ریزی هماهنگ علمای شیعه و اهل سنت برای استهلال ماه مبارک رمضان

نشست هماهنگی ستاد استهلال سیستان‌وبلوچستان با حضور علمای شیعه و اهل‌ سنت در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، برگزار شد.

برنامه‌ریزی هماهنگ علمای شیعه و اهل سنت برای استهلال ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از سیستان و بلوچستان، با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، نشست هماهنگی ستاد استهلال سیستان‌وبلوچستان با حضور تعدادی از علمای شیعه و اهل سنت استان با هدف بررسی محاسبات علمی رصد هلال ماه مبارک رمضان و هماهنگی حضور مشترک علما در نقاط مختلف برای استهلال در محل سالن جلسات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام علیرضا بی نیاز جانشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان ضمن تقدیر از مشارکت علمای شیعه و اهل سنت در این امر مهم، بر اطلاع رسانی به موقع و دقیق حلول ماه رمضان توسط رسانه ملی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: عید فطر و ماه مبارک رمضان، نماد وحدت، اتحاد و اقتدار همه مسلمانان در سراسر عالم است و استهلال نیز یکی از این جلوه ها است که با مشارکت وحدت آمیز علمای شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان با رویکرد وحدت آمیز در سال گذشته صورت گرفته و امیدواریم سال جاری هم با روندی بهتر انجام شود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول