اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد/ بی‌توجهی دولت به نظرات کارشناسی

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: دولت در قبال سهل‌انگاری شرایط کرونایی که قطعا هزینه‎ های روحی، جسمی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری به جامعه تحمیل خواهد کرد، پاسخگو باشد.

سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد/ بی‌توجهی دولت به نظرات کارشناسی

روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: بازگشت موج چهارم کرونا به کشور توسط کارشناسان پیش‌بینی و تذکرات لازم هم داده شده بود؛ بنابراین دولت می‌توانست تمهیدی بیندیشد که این اتفاق نیفتد.

وی افزود: همانطور که در حوزه مناسبت‌های دینی به موقع اعلام کردند که مراسمات مذهبی لغو شود؛ در مورد جلوگیری از سفرهای نوروزی هم باید هشدارهای لازم به موقع داده می‎‌شد.

متفکرآزاد تصریح کرد: به نظر می‌‎رسد در نوروز 1400 اراده‌ای برای توقف کنترل بیماری وجود نداشت و بازگشت موج چهارم کرونا نتیجه بی‌توجهی به نظرات کارشناسی، سهل‌انگاری و سبک دانستن موضوع و در نهایت اولویت‌بندی نادرست دولت است.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در عین حال خاطرنشان کرد: ستاد ملی کرونا به عنوان مرجع تصمیم‌گیری موظف بود فضای آرام شده کرونا را مدیریت کند و در این زمینه سوء تدبیر و مدیریت دولت کاملا به چشم می‌خورد.

وی اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی در این مورد بسیار حساس بوده و رئیس محترم کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس نیز اخیرا نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ارسال کرده، نمایندگان هم پیگیر هستند تا دولت در قبال این سهل‎ انگاری که قطعا هزینه‎ های روحی، جسمی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری به جامعه تحمیل خواهد کرد، پاسخگو باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس متذکر شد: از مردم تقاضا داریم جدای از اینکه مقصر اصلی وضعیت فعلی چه کسی است، با مراقبت‌های خانوادگی و شخصی به سرعت به فکر مدیریت شرایط و مهار کردن میزان انتقال ویروس باشند.

انتهای پیام/60026/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول