اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جانشین آلکنو مشخص شد

جانشین آلکنو در تیم والیبال زنیت کازان روسیه انتخاب و معرفی شد.

جانشین آلکنو مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم زنیت کازان که هدایت آن را ولادیمیر آلکنو بر عهده داشت به عنوان پنجم در لیگ والیبال روسیه دست پیدا کرد. به این ترتیب با پایان کار این تیم در فصل جاری، آلکنو هم از تیم روسی جدا شد.

آلکنو از سال 2008 هدایت این تیم را برعهده گرفت و در طی این سال‌ها توانست با زنیت کازان 31 جام معتبر کسب کند. در 12 فصلی که آلکنو با زنیت کازان همراه بود این تیم موفقیت‌های زیادی را کسب کرد و زنیت در بیش از 650 مسابقه با هدایت آلکنو شرکت کرده بود.

مسئولان تیم والیبال زنیت کازان الکسی وربوف، سرمربی تیم والیبال کوزباس را به عنوان جانشین آلکنو انتخاب کردند. او سال‌ها به عنوان لیبرو در تیم ملی والیبال روسیه بازی می‌کرد و یکی از بازیکنان سرشناس این کشور به شمار می‌رود. وربوف 43 ساله که دو فصل قبل پس از بازنشستگی در لباس زنیت کازان، هدایت این تیم را قبول کرده بود در نهایت پس از اینکه در لیگ و جام باشگاه‌های جهان به توفیقی نرسید و در لیگ قهرمانان هم از گروهش حذف شد، با تنها کسب قهرمانی جام حذفی از این سمت کنار رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول