اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جواب منفی شاکیه به خواستگاری منجر به هتک حیثیت وی شد

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: جواب منفی شاکیه به خواستگاری منجر به هتک حیثیت وی شد.

جواب منفی شاکیه به خواستگاری منجر به هتک حیثیت وی شد

محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر دادو اظهار کرد: کسانی که از طریق فضای مجازی موجباب سلب آرامش و آسایس افراد را فراهم کنند، در سریع ترین زمان شناسایی و تحویل دستگاه عدالت خواهند شد.
 رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی با هویت نامعلوم از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به فحاشی و تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی وی کرده‌اند، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم به هویت‌ معلوم در استان‌ زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضائی، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شد.
آدینه‌لو با تاکید بر اینکه برابر قانون هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب شده و مجازات‌های قانونی برای فرد خاطی به دنبال دارد، افزود: کاربران برای حفظ حریم خصوصی خود هرگز اطلاعات، عکس و فیلم‌های شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و از اشتراک‌گذاری اطلاعات، تصاویر شخصی در شبکه‌‌های اجتماعی خودداری کنند.
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول