اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رهایی 2 نفر از محکومین به قصاص در مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران از رهایی ۲ نفر از محکومین به قصاص نفس در استان خبر داد.

رهایی 2 نفر از محکومین به قصاص در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در این رابطه اظهار کرد: با پیگیری‌های مکرر و مستمر اعضای محترم شعبه صلحی مستقر در زندان شهرستان ساری و با همراهی و رضایت اولیای دم مقتول دو فقره پرونده قصاص نفس منجر به صلح و سازش و رهایی محکومان شد.

وی کاهش آسیب‌های فردی، مهار فشار روانی و اجتماعی به خانواده، کمال رشد و بازپروری و ترویج فرهنگ عفو و بخشودگی را اهم دستاوردهای فردی و اجتماعی این امر خداپسندانه دانست و گفت: تلاش در ایجاد صلح و سازش بویژه در پرونده‌های قصاص از تأکیدات ریاست قوه قضائیه بوده و مساعی منادیان صلح و سازش و ترویج این فرهنگ پسندیده از رسالت‌ها و ماموریت‌های اولویت‌دار دستگاه قضایی استان خواهد بود.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران با اشاره به آیه ۱۷۸ سوره بقره عفو و گذشت از قصاص را امر نیکو دانست و خاطرنشان کرد: گذشت و بخشودگی ریشه در فطرت بشر داشته و خداوند کریم در آیات قرآن به این امر توصیه و به پاداش نیکو بشارت داده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول