اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح پایگاه اطفای حریق در ایوانکی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار از افتتاح پایگاه اطفای حریق در بخش ایوانکی روستای شورقاضی به همت این اداره خبر داد.

افتتاح پایگاه اطفای حریق در ایوانکی

 اسماعیل عرب‌معصومی به خبرنگار فارس در گرمسار گفت: کاهش خسارات ناشی از آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها از هدف راه‌اندازی پایگاه اطفای حریق در بخش ایوانکی است که مراتع وسیعی را در خود دارد.

وی با بیان اینکه این پایگاه می‌تواند کمک شایانی در انجام  عملیات امدادی و اطفای حریق در مراتع جنگل‌ها داشته باشد، افزود: این پایگاه در ۵۵ کیلومتری شهر گرمسار قرار گرفته و با تجهیزات مخصوص اطفای حریق در منابع طبیعی و انفال تجهیز شده است.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه برای تجهیز این پایگاه ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: برای تجهیز این پایگاه از دستگاه دمنده فلش بک، آتش کوب، بیل، شن کش و ظروف آبدهی با ظرفیت ۱۰ لیتر استفاده شده است.

عرب‌معصومی  یادآور شد: فرهنگ‌سازی و آموزش مردم به‌ویژه مردم  محلی امری بزرگ برای مقابله با آتش‌سوزی در مراتع  و جنگل‌هاست که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول