اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیروانی: هند شرایط میزبانی ندارد و روزهای سختی پیش‌روی ما است/ واکسن عشق و تعصب به پرسپولیس را زده‌ایم

مدیر تیم پرسپولیس گفت: هند شرایط میزبانی را ندارد و با توجه به خوب نبودن وضعیت زمین‌های تمرینی و رفت و آمد در این کشور روزهای سختی را پیش‌رو خواهیم داشت.

پیروانی: هند شرایط میزبانی ندارد و روزهای سختی پیش‌روی ما است/ واکسن عشق و تعصب به پرسپولیس را زده‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی درباره تأخیر در سفر تیم پرسپولیس ایران به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از صحبت‌هایم باید از هموطنان،دوستان، همبازیان و طرفدارانی که فوت مادرم را تسلیت گفته تشکر کنم برای همه هموطنان آرزوی سلامتی دارم.

وی افزود: متأسفانه سالی که نکوست از بهارش پیداست. هنوز به هند نرفتیم مشکلات زیادی ایجاد شده و سفر تیم به تأخیر خورد. شاید برخی دوستان بگویند این تأخیر چند ساعته بوده اما تمرکز و برنامه کادر فنی، خودمان و مدیریت باشگاه را به هم ریخت و در آن خلل ایجاد کرد. فکر می‌کنم باید برنامه‌ریزی بهتر می‌شد.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: فکر می‌کنم هند شرایط میزبانی را ندارد. از همین جا بگویم وضعیت زمین‌های تمرینی و رفت و آمد در این کشور اصلا خوب نیست و روزهای سختی را در آنجا پیش‌رو خواهیم داشت. البته بحث فنی جداست. تیم، بازیکنان، کادر فنی و امور فنی پرسپولیس خوب است اما در بیرون از زمین اتفاق‌های سختی پیش‌روی ما است.

پیروانی خاطرنشان کرد:‌امیدوارم بتوانیم بر تمام این مسائل غلبه کنیم. البته کار سخت است اما هدف ما این است که کسی آسیب کرونایی نبیند و همه دست به دست هم بدهیم تا اتفاق‌های خوبی رقم بخورد. هواداران منتظر برد و قهرمانی در این مرحله هستند. ما را دعا کرده و از راه دور انرژی مثبت خود را به تیم بدهند تا با بهتر شدن شرایط کرونایی، با وضعیت ایده‌آل‌تری پای گیرنده‌های تلویزیونی بنشینند و پیروزی تیم پرسپولیس را ببینند.

وی در ادامه گفت‌وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی‌ مدعی هستند بازیکنان این تیم واکسن زده‌اند، گفت: بله، ما واکسن زده‌ایم .سال‌هاست واکسن عشق، تعصب و برد و قهرمانی زده‌ایم. خیلی از دوستان بدانند این واکسن هیچ جایی نیست. باید پیراهنی بپوشید که لوگوی پرسپولیس را داشته باشد. در ادامه با دست به دست هم دادن و تعصب بالا قهرمانی بیاورید. مطمئن باشید این واکسن تأثیر زیادی دارد. اگر می‌خواهند درباره پرسپولیس صحبت کنند باید اخلاق و ادب را رعایت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول