اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش یمن حملات ائتلاف سعودی در تعز را دفع کرد

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با دفع دو حمله زمینی نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی دراستان تعز، شماری از آن‌ها را کشته یا زخمی کردند.

ارتش یمن حملات ائتلاف سعودی در تعز را دفع کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات نیروهای وابسته به ائتلاف عربستان سعودی را در جنوب غرب یمن دفع کردند.

منبعی میدانی به وب‌سایت «انصارالله» یمن امروز شنبه گفت که یگان‌های ارتش و کمیته های مردمی یمن دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) موفق شدند دو حمله زمینی «نیروهای مزدور آمریکایی و سعودی» را در استان «تعز» دفع کنند.

به گفته این منبع این حملات در جبهه «القشعة» و «قهبان» منطقه «الکدحه» استان مذکور انجام شده بود و طی دفع این حملات، شماری از متجاوزان کشته یا زخمی شدند.

منبع مذکور بر آمادگی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در همه میادین نبرد و جبهه‌ها تأکید کرد و گفت که این نیروها تصمیم دارند یمن را از لوث وجود «متجاوزان خیانت‌کار و مناطق» پاکسازی کنند.

استان تعز در جنوب غربی یمن واقع شده و مرکز و بخش زیادی از مناطق این استان در دست نیروهای دولت نجات ملی و انصارالله یمن است. در طول سه ماه گذشته که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش کرده، استان مأرب (مرکز) را آزادسازی کنند، ائتلاف سعودی و نیروهای منصور هادی سعی داشتن با تشدید فشارها در  این  استان، مانع از پیشروی‌ها در مأرب شوند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول