اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خوردبین: مگر عزیزی خادم قول استفاده از نخبگان را نداده بود؟/سرپرست تیم ملی باید چهره ملی باشد

سرپرست اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مجتبی خورشیدی را اصلا نمی‌شناسم! اگر می‌گویید با حمید درخشان کار کرده شاید اگر ببینمش او را بشناسم!

خوردبین:  مگر عزیزی خادم قول استفاده از نخبگان را نداده بود؟/سرپرست تیم ملی باید چهره ملی باشد

محمود خوردبین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب مجتبی خورشیدی برای سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اصلا مجتبی خورشیدی را نمی‌شناسم؟! اول فکر کردم منظور شما علیرضا خورشیدی( اولین فوتبالیست ملی پوش استان لرستان) است؟! چون مجتبی خورشیدی را اصلا نمی‌شناسم! اگر می‌گویید با حمید درخشان مدتی کار کرده شاید اگر ببینمش او را بشناسم! قطعا برای انتخاب سرپرست تیم ملی باید چهره‌ای شناخته شده انتخاب شود فردی که سابقه بازی در تیم ملی را داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه اکنون همه چیز رابطه‌ای شده است.اگر شما با کسی دوست باشید پست می گیرید و به تجربه و تخصص کمتر توجه می‌شود. مگر عزیزی خادم وقتی رای آورد و رئیس فدراسیون فوتبال شد اعلام نکرد از افراد متخصص و نخبه در فوتبال استفاده می کند؟ خودش گفت بهترین‌ها را برای کار انتخاب خواهم کرد. 

سرپرست اسبق پرسپولیس در مورد شرح وظایف یک سرپرست گفت: سرپرست وظایف سنگینی برعهده دارد و باید تمام تلاشش را بکند که تیم هیچگونه کم و کسری نداشته باشد و خواسته‌های مربی را برآورده کند  تا او و کادر و بازیکنانش بدون دغدغه کار کنند. سرپرست باید آرامش را به تیم بیاورد. سرپرست تیم ملی هم باید فردی شناخته شده و ملی باشد کسی که تجربه بازی در تیم ملی را هم داشته باشد. انتخاب مجتبی خورشیدی ریسک بزرگی برای تیم ملی است. تیمی که در آن بازیکنان بزرگی حضور دارند نیاز به سرپرستی بزرگ و با تجربه دارد.

خوردبین تصریح کرد: ستاره‌ها و بازیکنان تیم ملی از سرپرستی حرف شنوی دارند که در حد خودشان باشد و سابقه و تجربه ملی زیادی داشته باشد و اگر فردی سرپرست تیم ملی شود که در حدو اندازه ملی پوشان نباشد ملی پوشان توجهی به حرف‌هایش نخواهند کرد.

پیشکشوت پرسپولیس که سابقه طولانی در سرپرستی این تیم داشته در مورد اینکه اگر او می‌خواست سرپرست انتخاب کند چه فردی را برای این سمت انتخاب می‌کرد، گفت: من از بین ملی پوشان سابق تیم ملی فردی را انتخاب می‌کردم تا سرپرست شود. سرپرست بزرگ و مدیر تیم است ولی به نظرم نباید اختلاف سنی زیادی با ملی پوشان داشته باشد.  با این حال من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول