اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

باید توجه دولت آینده به ظرفیت همه جوانان، اقوام ومذاهب معطوف شود

عضو راهبردی گروه جهادی ایران سربلند با بیان اینکه گروه جهادی ایران سربلند ‌مطالبات مردم ایران را دنبال می‌کند، گفت: ‌ دولت آینده باید توجهش به ظرفیت همه اقوام ومذاهب معطوف شود.

باید توجه دولت آینده به ظرفیت همه جوانان، اقوام ومذاهب معطوف شود

علیرضا ابراهیمی نماینده سابق آزادشهر و رامیان در مجلس در گفت‌وگو با گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن تاکید بر تلاش همه مسئولان برای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است، اظهار داشت: کشور با تحقق این شعار قطعا به مرحله و آستانه خودکفایی ‌می‌رسد و در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان توانایی ایستادگی خواهد داشت و به طور حتم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف می‌شود.

وی در ادامه با تشریح و تبیین‌ مواضع و اهداف گروه جهادی ایران سربلند ‌افزود: تشکیل«گروه جهادی ایران سربلند» دغدغه جمعی از مدیران دولت‌های گذشته، نمایندگان ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی، حقوقدانان و سیاسیون، بازاریان، اقوام مختلف، ورزشکاران و ... به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد انگیزه برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی جوانان در مناطق محروم و کمک به نیازمندان بوده است.

عضو راهبردی گروه جهادی ایران سربلند با بیان اینکه در گام دوم انقلاب لازم بود حرکت‌های جدی‌تری برای پیش‌روندگی انقلاب اسلامی به سمت ایران سربلند صورت گیرد، تصریح کرد: امروز کشور گرفتار برخی آسیب‌های جدی است و مردم دغدغه‌های فراوانی در حوزه اداری کشور، معیشت، کاهش تورم، تقویت قدرت خرید، تحقق عدالت، افزایش نشاط و رفاه جامعه دارند.

ابراهیمی توجه به ظرفیت اقوام و مذاهب مختلف ایران اسلامی را یکی از دغدغه‌های جدی گروه جهادی ایران سربلند عنوان کرد و ادامه داد: یکی از دغدغد‌های مهم گروه جهادی ایران سربلند در دولت آینده که به تعیبر رهبر انقلاب دولتی "انقلابی، حزب‌اللهی، انقلابی و پابه‌کار در عرصه‌هاست" باید توجهش معطوف به ظرفیت همه جوانان، اقوام ومذاهب مختلف کشور باشد.

وی با بیان اینکه نگاه گروه جهادی ایران سربلند به دولت آینده این است که دولت دغدغه‌مندی باشد تا بتواند در مبارزه با فقر و فساد از درون دولت موافق عمل کند و کشور را در حوزه اقتصادی به ساحل آرامش برساند، خاطرنشان کرد:  مطالبات گروه جهادی ایران سربلند از دولت آینده در حوزه‌های مختلف تماما منوط به حضور به گسترده مردم در انتخابات است تا در 28 خرداد ماه، ملت ایران گام دوم انقلاب را مستحکم‌تر برای آرمانخواهی مطالبات آغاز کنند.

عضو راهبردی گروه جهادی ایران سربلند  در پاسخ به سوالی درباره نحوه فعالیت ‌ گروه جهادی ایران سربلند در سطح کشور با توجه به انتخابات 1400 خواهد بود یا در طول سال این گروه فعالیت می‌کند، گفت: قطعا عمده فعالیت گروه جهادی ایران سربلند فقط منوط به انتخابات نخواهد بود.

‌وی این تشکیل در کل کشور فراگیر خواهد شد، ادامه داد:‌ با توجه به ظرفیت و دغدغه‌ای‌ که اعضای این گروه دارند امید داریم فعالیت‌های این گروه را گسترش دهیم و با حضور در انتخابات 1400 این کار را شفاف‌تر خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم در نیمی از ایران فعالیتمان را آغاز کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه در انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تاکنون از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نکرده‌ایم و چنین موضوعی در دستور کار نیست، تاکید کرد: اگر قرار بر حمایت از کاندیدایی باشد حتما مولفه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزیشان فرمودند مدنظر خواهد بود.

نماینده سابق آزادشهر و رامیان درباره فعالیت گروه جهادی ایران سربلند در انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کرد: بیش‌ترین فعالیت این گروه ‌بر حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری با توجه به ابعاد بین‌المللی که این انتخابات دارد متمرکز خواهد بود و برای انتخابات شهر و روستا فعلا برنامه‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه ارتباط اعضای گروه جهادی ایران سربلند با رسانه‌ها قطعا افزایش خواهد یافت و اهداف گروه را تشریح خواهیم کرد، تاکید کرد: با تفکری انقلابی همه دلسوزان این نظام را به یاری می‌طلبیم.

ابراهیمی با بیان اینکه علاوه بر نمایندگان ادوار مجلس، تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم نیز در این گروه جهادی ایران سربلند حضور ‌دارند و برای مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی کردند، تاکید کرد: گروه جهادی ایران سربلند به دنبال مردم‌سالاری دینی، استقلال سیاسی و شتاب علمی و افزایش قدرت بازدارندگی در منطقه است و برای دغدغه‌های عمده مردم در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی، توسعه عدالت، ‌افزایش قدرت خرید ‌برنامه‌های جدی داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول