اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بیمارستان‌های غیردانشگاهی آذربایجان‌غربی به چرخه درمان بیماران کرونایی وارد می‌شوند

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به روند نگران کننده ابتلا به کرونا در استان، گفت: با ادامه این روند باید بیمارستان‌های غیردانشگاهی هم پای کار می‌آیند

بیمارستان‌های غیردانشگاهی آذربایجان‌غربی به چرخه درمان بیماران کرونایی وارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد مهدی شهریاری در یکصد و دهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به روند نگران کننده ابتلا به کرونا در استان، اظهار داشت: با ادامه این روند باید بیمارستان‌های غیردانشگاهی هم پای کار بیایند.

وی تقویت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از دورهمی‌ها و نظارت جدی بر اجرای محدودیت‌ها را سه راهکار اساسی برای مقابله با کرونا عنوان کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی، از افزایش ابتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: اگر چه بخشی از این افزایش به‌خاطر عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی در افزایش نمونه‌گیری دارد، اما کاهش شدید رعایت دستورالعمل‌ها و افزایش تجمعات خانوادگی و نبود نظارت جدی باعث این وضعیت شده است.

شهریاری ترددهای مرزی، جابه‌جایی‌های داخل و خارج استان و کاهش استفاده از ماسک را از دیگر عوامل افزایش شیوع کرونا در استان برشمرد.

وی با قدردانی از تلاش همه متولیان امر به‌ویژه کادر درمان و پرستاری، تصریح کرد: اجرای دقیق محدودیت‌ها طبق رنگ.بندی هر شهر، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی، کنترل ورود و خروج شهرهای نارنجی و قرمز و کنترل بیماران مثبت کرونایی را مورد تاکید قرار داد.

شهریاری با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های متولی باید در انجام وظایف خود جدی باشند، افزود: فرمانداران در نظارت بر اجرای محدودیت‌ها مصمم باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول