اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رحمتی: صادقی برنامه سه ساله در سایپا دارد/ طلسم گل زنی را باید حل کنیم

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: شایعه‌ها همیشه هست و افرادی در فوتبال هستند که به دنبال منافع خودشان هستند اما صحبتی از سوی باشگاه با صادقی انجام نشده است.

رحمتی: صادقی برنامه سه ساله در سایپا دارد/ طلسم گل زنی را باید حل کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیانوش رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: این هفته با مس رفسنجان بازی داریم تیمی پرمهره‌ و پرامکاناتی هستند. امسال با جذب بازیکنان خوب و تاثیرگذار شرایط نسبتا خوبی داشته باشند. می‌دانیم آنهادر چه لحظه‌هایی از بازی تیمی خطرناک‌تری هستند و روی آن لحظات کار کرده‌ایم. از طرفی خودمان برنامه‌هایی برای بازی فردا ترسیم کرده‌ایم تا با یک بازی خوب ، همراه جنگندگی و فداکاری از سوی بازیکنان بتوانیم سه امتیاز را بگیریم یا حداقل امتیاز برسیم.

مربی تیم سایپا در مورد شرایط این تیم گفت: در این چند هفته از نظر نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌ایم ولی از نظر فوتبالی مشکلی نداریم تیم ما امیدوار کننده بازی می‌کند  و تا دقیقه 90 تلاش‌شان را  با جان و دل در زمین انجام می‌دهند و از نظر مالکیت و خلق موقعیت و شرایط خوبی داریم اما باید طلسم چند هفته گل نزنی را حل کنیم و شاید از فردا بتوانیم این مشکل گلزنی را حل کنیم

کیانوش رحمتی در مورد شناختش از حریف عنوان کرد: مس تیم خوبی است، کادرفنی خوبی دارد، بازیکنانی که دست مربی را باز می‌گذارد که در بازی‌های مختلف در دقایق مختلف  بر اساس نتیجه تاکتیک آن لحظات را داشته باشند آنها نیز برای 3 امتیاز هستند و این مساله از جهتی کا ر  را برای ما سخت و از جهتی کار را راحت ‌ترمی‌کند.

وی در مورد حمایت باشگاه سایپا از ابراهیم صادقی گفت: مدیرعامل محترم سراجی و اعضای هیات مدیره حمایت خوبی از صادقی دارند و برنامه سه ساله دارند و الان هم  بازیکنان خوبی مثل ابوالفضل جلالی داریم  به تیم ملی دعوت شده‌آکه در آینده تعداد این بازیکنان بیشتر می شود. آنها نیز نگاه کارشناسانه دارند و می‌بینند که از نظر فوتبالی تیم سایپا خوب کار می‌کند.  با گرفتن این سه امتیاز از این شراط خارج می شویم

رحمتی در مورد شایعه‌هایی مبنی بر اولتیماتوم به صادقی گفت: شایعه‌ها همیشه هست و افرادی در فوتبال هستند که به دنبال منافع خودشان هستند. وجود دارد این مسایل اما آنچه واقعیت داشته باشد اما صحبتی از سوی باشگاه باآقای صادقی انجام نشده است.

مربی سایپا در مورد مصدومان تیمش عنوان کرد: رضا جعفری، فریبرز گرامی، طاها شریعتی و دره مصدوم هستند اما بقیه با تمام وجود تمرین کردن  و می‌خواهیم بهتر از نیمه دوم بازی با سپاهان بازی کنیم و با کسب امتیاز خارج شویم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول