اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیروزی یک نیمه‌ای فولاد مقابل العین امارات

نیمه نخست دیدار دو تیم فولاد خوزستان و العین امارات، با تک گل صالح حردانی به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت.

پیروزی یک نیمه‌ای فولاد مقابل العین امارات

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و العین امارات در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۰ و ۲۰ به وقت تهران در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض آغاز شد که در نیمه اول فولاد خوزستان با تک گل صالح حردانی در دقیقه ۴۲، پیروز به رختکن رفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در آغاز این دیدار، با ترکیب محسن فروزان، صالح حردانی، عارف آقاسی، سیدمهران موسوی و مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک، زبیر نیک نفس و آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، لوسیانو پریرا و ساسان انصاری به میدان رفت.

العین امارات نیز، با آرایش ابتدایی، خالد عیسی، یحیی نادر، کایو، لابا کودجو، بندرالاحبابی، اریک مندز، خالد البلوشی، مهند سالم، سعید جمعه، تسوکاسا شیوتانی و محمد عباس به تقابل با نماینده ایران پرداخت.

گروه داوری این دیدار را کریشانسا دیلان (سریلانکا) – کمک ها: هماسونگا و دون‌سانجیو (سریلانکا) - داور چهارم: عمر مبارک (عمان) – ناظر بازی: بشیر خالک (لبنان) – ناظر داوری: محمد الهجار (سوریه) تشکیل دادند. «دیلان» در نیمه نخست این دیدار از کارت‌های رنگی خود استفاده نکرد.

تیم فوتبال فولاد در نیمه نخست نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد و در مقابل حریف اماراتی خود، چند موقعیت مسلم گلزنی را نیز خلق کرد.

در نیمه اول این دیدار، فولاد به غیر از  موقعیت‌هایی که می‌توانست این تیم را به گل‌های بیشتر برساند، اتفاق خاصی روی دروازه‌ نماینده کشورمان رخ نداد و دو تیم اغلب یک نیمه به محک زدن یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول