اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لغو مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان در دقیقه 90

به علت وضعیت قرمز کرونایی، سفر شهاب عزیزی خادم به زنجان و مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان لغو شد.

لغو مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان در دقیقه 90

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طبق هماهنگی قبلی قرار بود، مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه زنجان و با حضور شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال برگزار شود.

اما چند روز قبل از برگزاری مجمع، قرار شد، این برنامه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در همان زمان مقرر برگزار شود.

قرار بود این مجمع با حضور هفت کاندیدا «شهرام اسکندری پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان محمدی، منصور حسنی کمال و جواد نوروزی» برگزار شود.

پس از هماهنگی انجام شده، قرار بود این مجمع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور کاندیداها و تعداد محدودی از دست اندرکاران برگزار شود، اما ساعتی پیش اعلام شد که برگزاری این مجمع لغو شده است.

دبیر هیأت فوتبال استان زنجان در این باره به خبرنگار فارس گفت: با دستور استاندار زنجان و ستاد مبارزه با بیماری کرونا، مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان که بنا بود روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود، لغو و زمان برگزاری جدید، متعاقبا اعلام خواهد شد.

مهدی ناصحی گفت: با توجه به لغو مجمع انتخاباتی به تبع سفر شهاب عزیزی خادم نیز به زنجان لغو شده و قرار است، زمان جدید برگزاری مجمع اعلام شود.

لازم به ذکر است، هم اکنون زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و تعداد تست‌های مثبت آزمایشگاهی در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۴۶ نفر مورد بوده و در حال حاضر ۵۹۶ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا بستری هستند.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا یک هزار و ۲۲۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند که سه نفر از این مجموع جزو آمار روزانه بوده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول