اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

منطقه کوهنوردی شهر درچه ساماندهی می‌شود/ پایان فعالیت‌ها غیرقانونی صخره‌نوردی

رئیس هیأت کوهنوردی استان اصفهان گفت: در راستای نظم بخشیدن به منطقه، رئیس هیأت کوهنوردی شهر درچه نیز تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان منصوب خواهد شد تا ورزشکاران بتوانند با نظم و مدیریت بهتر از منطقه صخره‌‌نوردی درچه استفاده کنند.

منطقه کوهنوردی شهر درچه ساماندهی می‌شود/ پایان فعالیت‌ها غیرقانونی صخره‌نوردی

مهدی نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون استفاده مجدد خارج از اصول صخره‌نوردان از سایت کوهنوردی درچه اظهار داشت: پس از اتفاقات که سال گذشته در این منطقه رخ داد، جلسات متعددی با مسوؤلان منطقه برگزار شد و تصمیماتی جهت عدم تکرار اتفاقات اتخاذ شد.

رئیس هیأت کوهنوردی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در راستای نظم بخشیدن به منطقه، رئیس هیأت کوهنوردی شهر درچه نیز تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان منصوب خواهد شد تا ورزشکاران بتوانند با نظم و مدیریت بهتر  از منطقه صخره‌‌نوردی درچه استفاده کنند.

وی در خصوص حضور چند ورزشکار و فعالیت غیرقانونی در سایت صخره‌نوردی درچه در طی چند روز گذشته تشریح کرد: تمامی ضوابط و مقررات جهت فعالیت کلیه باشگاه کوهنوردی استان پیش از این اعلام شده و باشگاه‌ها نیز با رعایت آن به فعالیت خود ادامه می‌دهند؛ موضوع چند روز گذشته نیز توسط افراد محلی به ما اطلاع داده شد و با استعلام‌های که صورت پذیرفت مشخص شد افراد خاطی عضو هیچ کدام یک از باشگاه‌های رسمی استان نبوده‌اند، این در حالیست که تیم‌های بازرسی هیأت استان به شکل مرتبط از سایت‌های مختلف استان بازدید به عمل ‌می‌آوردند.

نصر اصفهانی تشریح کرد: این افراد به صورت شخصی وارد سایت صخره‌نوردی شدند و به فعالیت پرداختند؛ امیدواریم با شکل‌گیری هیأت کوهنوردی شهر درچه دیگر شاهد این موضوعات در این منطقه نباشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول