اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

پخش ویژه برنامه های «باهم افطار کنیم» و «آوای رمضان» از رادیو

شبکه های رادیویی پیام و آوا در ماه مبارک رمضان، با تولید و پخش ویژه برنامه «باهم افطار کنیم» و «آوای رمضان» مخاطبان روزه دار و شب زنده دار خود را همراهی می کنند.

پخش ویژه برنامه های «باهم افطار کنیم» و «آوای رمضان» از رادیو

شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: رادیو پیام و آوا با راه اندازی پویش «کوک چهارم» به استقبال ماه مبارک رمضان می روند. این پویش با هدف ترویج  فرهنگ اخلاق مداری و بیان کارهای خوبی که هر شخص می تواند در زندگی روزمره خود با انجام این امور نه تنها آرامش خاطری برای خویش فراهم کند، بلکه با عمل و کار خوب خود بدون هیچ توقع پاداشی آسایش خاطری برای همنوعان خود فراهم می سازد.

وی ادامه داد: مخاطبان عزیز می توانند با شرکت در این پویش و غناء بخشیدن به فرهنگ اخلاق مداری در جامعه با شماره تلفن 27861010 بخش ارتباط مردمی رادیو پیام تماس بگیرند و تجربیات خود را با موضوع برنامه «کوک چهارم» در میان بگذارند. این تجربیات در قالب ساختارهای نوین برنامه سازی از رادیو با صدای ارسال کننده پخش و از طریق شبکه های اجتماعی رادیو پیام و آوا با مخاطبان به اشتراک گذاشته می شود.

وی تاکید کرد: همچنین شنوندگان می توانند از کارهای خوبی که در جامعه می بینند و یا انجام می هند تصویر تهیه کنند و از طریق درگاههای ارتباطی برای انتشار در رادیو تصویری رادیو پیام و رادیو آوا و کانال های پیام رسان این رادیوها ارسال و با نام و تصویر خودشان مشاهده کنند.

ملازاده  در خصوص ویژه برنامه افطار و سحر رادیو پیام گفت: شبکه رادیویی پیام با تولید و پخش ویژه برنامه افطار با عنوان «باهم افطار کنیم» با اجرای استادان محمد صالح علا، غلامعلی حداد عادل، مسعود فروتن و تهیه کنندگی حسین معصومی با حال و هوایی متفاوت دقایق ملکوتی افطار را همراه مخاطبان خواهد بود. همچنین با تولید ویژه برنامه سحر تا پایان ماه مبارک با پخش ادعیه، نیایش و دعای روز فضای عرفانی مناسب را برای مخاطبانش فراهم می کند.

مدیر رادیو پیام در ادامه افزود: رادیو پیام در ماه مبارک رمضان با پخش برنامه های کوتاه با ساختار نوین پیام رمضان، قرآن از زبان قرآن، یک آیه یک پیام، فرازهای کوتاهی از جلوه های مهربانی و کرامت در قرآن را بیان می کنند. برنامه با رادیو پیام سلامت باشید، پیام های کوتاه سلامتی و بهداشتی توسط کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت را به آگاهی مخاطبان می رساند. برنامه باران تویی برنامه ویژه امام زمانی است که منتظرانه زیستن و خصوصیات انسان منتظر را بیان خواهد کرد.

وی اظهارداشت: همچنین پخش ترانه ها و تصنیف هایی با مضامین عرفانی و مذهبی با تاکید بر مسائل احکام و رفتارهای اجتماعی از دیگر برنامه های رادیو پیام در ماه مبارک رمضان است. همچنین این رادیو با تهیه و پخش ویژه برنامه هایی در شبهای با فضیلت قدر و شهادت حضرت علی (ع) بنا بر شرح وظایف و ماموریت ها با استفاده از کارشناسان مذهبی برای بیان سیره و روش مولای متقیان حضرت علی (ع) و پخش مداحی در کنار شب زنده داران و روزه داران خواهد بود. در روز جهانی قدس نیز همکاران ما در شبکه رادیویی پیام با پخش اخبار، متن، موسیقی اطلاع رسانی لازم را به مخاطبان خواهند داشت.

ملازاده در خصوص برنامه های رادیو آوا در ماه رمضان گفت: رادیو آوا با ویژه برنامه آوای رمضان به تهیه کنندگی رضا صفری با مخاطبانش افطار می کند. همچنین همکاران ما در رادیو آوا ضمن تولید و پخش ویژه برنامه افطار و سحر با پخش موسیقی، متن، آواهای عرفانی، قرآن و ترجمه، ادعیه، دعای فرج و نیایش همراه مخاطبان این رادیو خواهند بود.

وی در ادامه افزود: رادیو آوا در ایام و مناسبت های ماه مبارک رمضان ضمن فضا سازی مناسب در لیالی قدر و ایام سوگواری حضرت علی (ع) و روز جهانی قدس بصورت ویژه در قالب متن و موسیقی های مناسب مخاطبانش را همراهی می کند. مخاطبان شبکه رادیویی پیام و آوا برای شنیدن برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان از طریق گیرنده رادیو، دستگاه های گیرنده دیجیتال ست تاپ باکس، اپلیکیشن رادیو و پایگاه اطلاع رسانی رادیو پیام و رادیو آوا می توانند در کانال های پیام رسان  و شبکه های اجتماعی این رادیوها را همراهی کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول