اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ثبت‌نام 1743 داوطلب تا روز ششم نام‌نویسی انتخابات شوراها در یزد

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان این‌که تا روز ششم ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستا ۱۷۴۳ نفر در استان ثبت نام کردند، ‌گفت: از این تعداد ۱۵۸۴ نفر آنها را مردان و ۱۵۹ نفر را زنان تشکیل می دهند.

ثبت‌نام 1743 داوطلب تا روز ششم نام‌نویسی انتخابات شوراها در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، احمد ترحمی شامگاه دیروز با حضور در جمع اصحاب رسانه اظهار ‌کرد: در مجموع از اول ثبت نام شورای اسلامی روستا تاکنون ۱۷۴۳ نفر در سطح استان ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد ۱۵۸۴ نفر آقایان و تعداد ۱۵۹ نفر از بانوان می‌باشند.

وی افزود: بر اساس جدول زمانی مدت ثبت نام هفت روز است که از ۱۶ فرودین ماه شروع و تا روز یک‌شنبه ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۸ عصر ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در استان یزد ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای اسلامی روستا پنج نفره و ۳۷۴ شورای روستا، ‌شورای سه نفره هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان ‌تاکید کرد: فقط یک روز دیگر فرصت برای ثبت‌نام شوراهای روستایی وجود دارد و این مهلت قابل تمدید نیست بنابراین از همه کسانی که قصد داوطلبی دارند درخواست می‌شود در تنها فرصت باقی مانده ‌نسبت به ثبت نام، اقدام کنند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول