اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توزیع 70 سری بسته معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت در یزد

رئیس جمعیت هلال احمر یزد از توزیع 70 بسته معیشتی به ارزش 301 میلیون ریال در قالب طرح فرشتگان رحمت بین نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

توزیع 70 سری بسته معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، وهاب نخل بند یزدی در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی با اشاره به اهمیت احسان، نیکوکاری و کمک به اقشار ضعیف جامعه اظهار کرد: احسان و نیکوکاری مظهر انسانیت و صفت زیبای نوع دوستی و فرصتی مناسب برای دستگیری از نیازمندان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده هلال احمر شهرستان یزد در سال جاری افزود: جمعیت هلال احمر علاوه بر انجام رسالت‌های ذاتی، تلاش می‌کند در قالب طرح‌های مختلف یاری رسان نیازمندان باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: طرح ملی فرشتگان رحمت با همت خیرین و اعضا خانه هلال مسجد حضرت جواد الائمه اجرا و در قالب آن سبدهای غذایی با پشتیبانی خیرین این شهرستان به نیازمندان اهدا می وشد.

نخل بند یزدی تصریح کرد: در مرحله اول اجرای این طرح ملی خیرین این خانه هلال ۷۰ سبد غذایی شامل ۱۰ قلم کالای اساسی، که هر بسته به ارزش چهار میلیون و ۳۰۰ ریال و در مجموع ۳۰۱ میلیون ریال در بین مددجویان در این طرح توزیع کردند.

وی در پایان با دعوت از خیرین نیک اندیش جهت مشارکت در اجرای طرح های انسان دوستانه و عام المنفعه، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر به‌ عنوان حلقه واسط توان توانمندان و نیاز نیازمندان بسترساز فعالیت های بشر دوستانه پذیرای حضور خیرین در بزرگترین نهاد جهانی و مردمی است.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول