اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعضای شورای فنی جودو قم معرفی شدند

هیات جودو استان قم در نخستین تصمیم‌گیری سال 1400 خود اعضای شورای فنی این هیات و رئیس کمیته دفاع شخصی نیروی مقاومت بسیج را معرفی کرد.

اعضای شورای فنی جودو قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در یکی از نخستین تصمیم‌گیری‌های سال 1400 هیات جودو استان قم اعضای شورای فنی این هیات ورزشی شامل سیدعباس محمودی، محمدحسن سالاری، مجید متقی، محمدرضا صحرایی، سعید علیزاده، امیرعباس فیروزی، سیما شاهزاده و خانم کیانی معرفی شدند، ضمن اینکه نخستین جلسه این شورا به ریاست محمدرضا صحرایی دیگر قهرمان خوش‌نام و با سابقه کاتا جودو قم برگزار شد.

از سوی دیگر رئیس جدید هیات جودو استان قم در ادامه انتصاب‌های خود در این هیات ورزشی و بخش‌های زیر مجموعه آن، محمدرضا بابائیان را به عنوان رئیس کمیته دفاع شخصی هیات جودو قم منصوب کرد، بابائیان از مربیان فعال قم در این رشته است که ریاست کمیته دفاع شخصی نیروی مقاومت بسیج را نیز عهده‌دار است و سابقه ریاست هیات جودو این نیرو را نیز در کارنامه دارد.

محمدحسن سالاری رئیس پرافتخار هیات جودو استان قم که بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه قهرمانی اکنون ریاست این هیات را تجربه می‌کند، در یکی دیگر از اقدامات خود با هدف پیگیری‌ راه‌کارهای توسعه این رشته به سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم رفت و با سرهنگ کوهی رئیس تربیت‌بدنی سپاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

این جلسه با حضور نواب رئیس هیات جودو مجید متقی و سیما شاهزاده، دبیر هیات فخرالدین رضایی، رئیس شورای فنی هیات محمدرضا صحرایی و رئیس کمیته دفاع شخصی محمدرضا بابائیان برگزار شد و طرفین در خصوص همکاری و تفاهم با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در نخستین سال دوره چهار ساله ریاست چهره شاخص کاتا جودو ایران، آسیا و جهان یعنی محمدحسن سالاری در هیات جودو استان قم، جلسه تدوین تقویم اجرایی سال 1400 این هیات ورزشی موفق و مدال‌آور بر اساس برنامه‌ راهبردی پنج ساله هیات جودو تشکیل شد.

اعضای حاضر در این جلسه محمدحسن سالاری رئیس هیات، مجید متقی نایب‌رئیس آقایان، سیما شاهزاده نایب‌رئیس بانوان، محمدرضا صحرایی رئیس شورای فنی، فخرالدین رضایی دبیر هیات، علیرضا معتضدی دستیار ویژه رئیس هیات و مسعود علیزاده خزانه‌دار هیات جودو استان قم بودند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول