اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

معارض مهم‌ترین مانع پیشرفت پروژه اتصال بلوار ساحلی به تقاطع سنجرخان در سنندج است

شهردار سنندج گفت: پروژه اتصال بلوار ساحلی به تقاطع سنجر خان یکی از تاثیرگذارترین طرح‌های عمران شهری در راستای کاهش و روانسازی ترافیک است که وجود معارض مهم‌ترین مانع سد راه پیشرفت این پروژه است.

معارض مهم‌ترین مانع پیشرفت پروژه اتصال  بلوار ساحلی به تقاطع سنجرخان در سنندج است

حشمت‌الله صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در  سنندج اظهار کرد: پروژه احداث تقاطع غیرهم‌سطح سنجر خان به منظور حل مشکل ترافیک و توزیع بار ترافیکی به بخش‌های شرقی، جنوبی و جنوب شرقی در سال  97 به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: عملیات اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی واحداث تقاطع غیر همسطح توحید هم یکی دیگر از طرح‌های عمرانی نیمه تمام بود که در سال 99 زیر بار ترافیک رفت.

 وی گفت: سال گذشته و در راستای کاهش و روانسازی ترافیک و همچنین توزیع بار ترافیکی به محورهای بلوار دکتر حسینی، ترمینال سنندج، بهشت محمدی و محور سنندج - همدان  عملیات احداث بلوار 36 متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان در دستور کار قرار گرفت.

 صیدی گفت: اتصال بلوار کردستان به  بلوار ساحلی و  تقاطع غیرهمسطح سنجرخان، رینگ جنوبی شهر سنندج را کامل می‌کند و ارتباط بین شهرک‌های بهاران، زاگرس، ساحلی و شهرک‌های اطراف را به سمت تقاطع سنجرخان و بلوار دکتر حسینی برقرار و تسهیل خواهد نمود.

وی با بیان اینکه احداث بلوار 36 متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت: این  پروژه یکی از کلیدی‌ترین وتاثیرگذارترین طرح عمران شهری در راستای کاهش و روانسازی ترافیک است. 

شهردار سنندج افزود: معارض یکی از مشکلات اصلی این پروژه است که امیدواریم با همکاری و تعامل لازم بتوانیم با  مالکان در مسیر طرح به توافق لازم برسیم و نسبت به تکمیل این طرح تاثیر گذار اقدام نمائیم.

 وی در خصوص مشخصات این بلوار گفت : طول این بلوار ۱۸۰۰ متر و عرض آن ۳۶ متر بوده که شامل دو لاین سواره رو با عرض  10 و نیم متر، رفیوژ با عرض ۴ متر و یک میدان به شکل بیضی به مساحت ۹ هزار و ۱۰۰ مترمربع است.

وی افزود: در راستای احداث این بلوار تاکنون عملیاتی نظیر ۱۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۶ هزار مترمکعب نخاله برداری، ۲۳ هزار مترمکعب اجرای راکفیل و ۲ هزار مترمکعب پی کنی ابنیه فنی  اجرا شده است .

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول