اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بیانیه دانشجویان البرز در خصوص تلاش عده ای برای تایید صلاحیت افراد مساله دار

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در رابطه با فشار برخی افراد صاحب نفوذ برای گرفتن تاییدِ صلاحیت افراد مسئله دار در انتخابات شورای اسلامی شهر کرج بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه دانشجویان البرز در خصوص تلاش عده ای برای تایید صلاحیت افراد مساله دار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز در رابطه با حواشیبه وجود آمده در رابطه با تایید یا عدم تایید صلاحیت برخی از داوطلبان انتخابات شورای شهر بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه که خطاب به هیئت های اجرایی و نظارتی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز منتشر شده  آمده است: 

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: کُلُّکُمْ رَاعٍ وَکُلُّکُمْ مَسْئُولٌ عَنْ رَعِیَّتِه

عده ای برای رفتن به شوراهای شهر در استان البرز، خواب ها دیده اند. برخی هم به هر نحوی که شده می خواهند خود را در قدرت نگه دارند. حال نقش هیئت های اجرایی و نظارت بسیار حساس و پررنگ تر از قبل شده است. توصیه می‌کنیم معیار عزیزان برای تصمیم گیری انقلابی گری، توانمندی، تقوا، تخصص و پاکدستی و مبارزه با فساد در افراد باشد.

متاسفانه، چند روزی است خبرهایی حاکی از فشار پدرخوانده ها برای گرفتن تاییدِ صلاحیت افراد مسئله دار، علی الخصوص در انتخابات شورای اسلامی شهر کرج به گوش می‌رسد.

لذا هم کسانی که می دانند رد صلاحیت خواهند شد، برای گرفتن تاییدیه به دنبال زید و عَمرو نروند و هم آنان که با نفوذ خود از  خارج از استان، در مسائل شهر کرج دخالت می کنند، بدانند؛ اگر از این اقدامات دست نکشند، جریانِ دانشجویی ماجرا را برای مردم، روشن خواهد کرد.

با این اوصاف از هیئت های اجرایی و نظارت میخواهیم به وظایف قانونی خود عمل کرده و به افراد قدرت طلب و منفعت جو، فرصت ندهند.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:

نکته دیگر پیرامون انداختن توپ به زمین هیئت نظارت و تحت فشار قرار دادن این جمع است. شنیده ها حاکی از آن است که  بعضی از اعضای فعلی و ادوار شورای شهر کرج و سایر شهرستان های استان که از قضا، بعضا از طریق مراجع ذی صلاح، در ابتدا استعلامشان تایید نشده نیز برای رسیدن به شورای شهر در تلاشند. از این عزیزان میخواهیم به جای تلاش شبانه روزی برای رسیدن مجدد به قدرت، به فکر ارائه گزارش عملکرد خود از دوره مسئولیتشان باشند.

اعضای فعلی شورا هم از این دو ماه فرصت، به جای تشکیل ستادهای انتخاباتی، برای خدمت به مردم استفاده کنند.

هیئت های محترم و معتمدِ نظارت بر انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا در استان البرز هم که برآمده از مجلس انقلابی هستند نیز، با قدرت و بر اساس تقوا و عدالت با همه کاندیدا ها رفتار کنند و تحت فشار هیچ پدرخوانده و گروهی قرار نگیرند.

جنبش دانشجویی نیز با تمام توان و با نصب العین قراردادن منویات مقام عظمای ولایت برای تحقق دولت جوان حزب اللهی، حمایت خود را از هر گونه اقدام عدالتخواهانه و بسیجیِ هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامیِ کلان  شهر کرج و سایر شهرستان های استان البرز اعلام میکند تا هیچ غیر متخصصِ بی تقوایی نتواند وارد عرصه تصمیم گیری برای مسائلِ استان البرز (ایران کوچک) شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول