اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری دوره «شبهه‌پژوهی حکومت دینی» با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه

دوره تخصصی شبهه‌پژوهی حکومت دینی توسط مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه به دو زبان فارسی و عربی برگزار می‌‌شود.

برگزاری دوره «شبهه‌پژوهی حکومت دینی» با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس دوره تخصصی شبهه‌پژوهی حکومت دینی توسط مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه به دو زبان فارسی و عربی برگزار می‌‌شود.

این دوره تحت عنوان مدرسه بهاری شبهه‌پژوهی حکومت دینی (پاسخی به شائبه استبداد) به صورت مجازی طی روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

این دوره ویژه اساتید سطوح عالی و سطح ۴ و اساتید دانشگاه که با تدریس اساتید برجسته حوزه شامل آیت‌الله شب زنده‌دار، با موضوع نسبت سنجی جمهوری اسلامی و نظام استبدادی، حجت‌الاسلام خسروپناه با موضوع امکان یا امتناع استبداد در حکومت دینی، حجت‌الاسلام لک‌زایی با موضوع بررسی مواجهه علما با حکام مستبد و سلاطین جور، حجت‌الاسلام ایزدهی با موضوع رابطه ولایی مردم و حاکم اسلامی، حجت‌الاسلام ابوطالبی با موضوع ولایت مطلقه نه حکومت مطلقه، حجت‌الاسلام امیدی با موضوع جایگاه پرسشگری و انتقاد در حکومت دینی و پاسخگویی حاکم برگزار می‌شود.

دکتر مجتبی زاده دبیر علمی این دوره است و علاقه‌مندان تا ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام مهلت دارند. همچنین داوطلبان از طریق (پیام‌رسان ایتا) به نشانی  @Admin_spasok می‌توانند نام‌نویسی کنند.

 

این برنامه به صورت زنده از نشانی http://www.pasokh.tv پخش می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول