اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رفع موانع تولید موثرترین راهکار برای توسعه همه جانبه کشور

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این‌که لازم است همراه با شرایط کشور تصمیم‌گیری‌ها نیز تغییر کند گفت: رفع موانع تولید یکی از موثرترین راهکارها برای توسعه همه جانبه در کشور است.

رفع موانع تولید موثرترین راهکار برای توسعه همه جانبه کشور

محسن صادقیان در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در یزد، به خبرنگار اقتصادی این خبرگزاری، با بیان این‌که شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین و ابلاغ شده است، نیاز جدی امروز کشور است، اظهار کرد: حوزه عمرانی استانداری یزد در راستای تحقق شعار سال سه نقش محوری برای خود ترسیم کرده است.

وی با بیان این‌که نامگذاری سال‌های اخیر گویای نقش حائز اهمیت تولید در توسعه کشور است، افزود: مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها که در شعار امسال ابلاغ شده در حقیقت تکمیل کننده زنجیره توسعه اقتصادی و خودکفایی ملی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که واژه تولید ذهن را به سمت تولید در کارخانه‌ها هدایت می‌کند، گفت: تولید در همه زمینه‌ها وجود دارد و ما باید در تمام حوزه‌های خدمت رسان نظیر مسکن و ساختمان سازی، بحث تقویت تولید را مد نظر قرار دهیم.

صادقیان با بیان این‌که اجرای زیرساخت‌هایی نظیر راه، آب، برق و گاز حائز اهمیت است و در حمایت و پشتیبانی از تولید باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: توجه به مقوله راه‌سازی در حوزه عمرانی از جمله موارد مهم است که از اگر به درستی در دستور کار قرار گیرد نقش مهمی در جذب سرمایه گذار به ویژه در مناطق کم برخوردار ایفا می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که موانع زیاد و متعددی هم داریم که باید با سرعت شناسایی و رفع شود خاطرنشان کرد: شرایط مانند گذشته نیست و  تصمیم‌گیری‌ها باید در راستای هر نوع تولیدی، متناسب با شرایط فعلی و بر اساس ضرورت انجام شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین نتیجه بدست آید.

معاون استاندار یزد نقش حوزه عمرانی در پشتیبانی و رفع موانع را تسهیل‌گری دانست و بیان کرد: کوتاه شدن زمان صدور مجوزهای ساخت و ساز، پاسخ به استعلام‌ها همچنین واگذاری زمین در جهت استقرار صنایع از دیگر موارد حائز اهمیت در راستای پشتیبانی از تولید است.

صادقیان با بیان این‌که تلاشمان این بوده که همواره رضایت مردم را داشته باشیم و با عملکرد در حوزه عمرانی بتوانیم بخشی از تلخی‌های حوزه اقتصاد را پوشش دهیم اضافه کرد: اتفاقات حوزه عمرانی چندان مورد توجه جامعه نیست و مردم بیشتر اخبار حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی ‌را دنبال می‌کنند که مستقیم بر معیشت آن‌ها تاثیر دارد.

وی با بیان این‌که هرچند اقدامات حوزه عمرانی از جمله بخش‌های خدمت رسان است که مردم تأثیر آن را مستقیم بر معیشت خود احساس نمی‌کنند، گفت: حوزه عمرانی استانداری یزد با تمام توان به دنبال تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای برای استان است تا انشاالله در آینده به خوبی در زندگی مردم تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول