اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

دولت گره کور در تأمین اتوبوس و واگن را باز کند/ آمار فوتی‌های کرونا در تهران

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌های کرونا در پایتخت از 70 نفر در طول شبانه‌روز بیش‌تر شده است ، گفت: ازدحام جمعیت در حمل و نقل عمومی سبب انتقال کرونا می‌شود و دولت باید گره کورشده تأمین اتوبوس و و اگن را باز کند.

دولت گره کور در تأمین اتوبوس و واگن را باز کند/ آمار فوتی‌های کرونا در تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره وضعیت کرونا در پایتخت، اظهار داشت: طی روزهای گذشته آمار فوتی‌های ناشی از کرونا بر اساس تعدادی که در سازمان بهشت‌زهرا (س) ثبت می‌شود از 70 نفر عبور کرده و در هفته‌های اخیر با ورود به پیک چهارم کرونا شاهد جهش آمار مربوط به مبتلایان، بیماران بستری و متوفیان هستیم.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری سریع، قاطع و صحیح یکی از مهمترین اقدامات شکل‌گیری تولید و فعالیت‌های سازنده در کشور است و نباید در سال تولید شاهد مانع‌زدایی بر سر راه تولید و کسب و کار به علت عدم تصمیم‌گیری به موقع ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اظهارنظرهای مختلف در حوزه کرونا توسط مسؤولان باعث شده تا افکار عمومی برخی از مواقع به اخبار غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی رو بیاورد و همین مسأله سبب بروز مشکلات زیادی می‌شود.

هاشمی گفت:  هر زمانی که مسؤولان تصمیم‌گیری صحیح و به موقع داشته‌اند مردم همراهی مناسبی با تصمیمات آنها داشته و شیب این بیماری منفی شده است و هر زمان که شاهد تزلزل و سخنان نادرست بوده‌ایم  جامعه سردرگم شده و شیب بیماری بیشتر شده است.

وی به تأثیر ازدحام در مترو و اتوبوس در تشدید بیماری کرونا اشاره کرد و گفت:‌دولت گره کور تأمین اتوبوس و واگن را باز کند و باید با تشکیل جلسه‌ای با حضور حسن روحانی ناهماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی در تأمین اعتبار تولید ناوگان حمل و نقل عمومی برطرف شود.

رئیس شورای شهر تهران به موضوع تولید قطار ملی اشاره کرد و گفت: باید دستور شفاهی رئیس‌جمهور جهت استفاده از اعتبار اسناد ارزی برای تولید اجرایی شود تا بودجه تولید قطار ملی تأمین و این موضوع به انبوه‌سازی برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول